Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie jednoho podniku

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie jednoho podniku [rukopis] / Nikola Vébrová
    Osobní jméno Vébrová, Nikola, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis67 l., [5] l. příl. : grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktCílem této bakalářské práce bylo vypracovat analýzu marketingové strategie podniku. Analýzu jsem provedla na Firmě XY, která se zabývá výrobou papírových skládaček. V první části bakalářské práce jsem se zaměřila na objasnění teoretických pojmů týkajících se marketingu s použitím literatury. V druhé části jsem provedla analýzu firmy XY, kde jsem se snažila o vypracování marketingové strategie firmy, ke které jsem využila marketingový mix, PEST analýzu, SWOT analýzu, Porterova analýza pěti sil. V poslední kapitole jsem se věnovala návrhu na zlepšení firmy. Závěrem bylo shrnutí bakalářské práce. Došla jsem k tomu, že firma si nevede příliš dobře.
    The aim of this bachelor thesis was an analysis of marketing strategy firm. I did an analysis of the XY Company which deals with the production of paper folding. I focused in the first part of the bachelor thesis on the clarification of theoretical concepts related to marketing with the use of literature. I analyzed in the second part the XY Company where I tried to develop a marketing strategy firm to which. I have used the marketing mix, PEST analysis, SWOT analysis, Porter five forces analysis. I gave in the last chapter a proposal to improve the company. Finally was a summary of the bachelor thesis. I walk to the fact that the company has not been performing very well.
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * analýza nákladů a přínosů * ceny * distribuce zboží * reklama a propagace
    Předmět.hesla Marketingová strategie * PEST analýza * SWOT analýza * Porterova analýza pěti sil * marketingový mix * Marketing strategy * PEST analysis * SWOT analysis * Porter´s analysis Five forces * marketing mix
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT338.5 * 005.552.1 * 659.1 * 657.478 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00147673
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 52404212133037sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.