Počet záznamů: 1  

Analýza marketingové strategie Lesů České republiky, s.p

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingové strategie Lesů České republiky, s.p [rukopis] / Martin Jungmann
    Další variantní názvyAnalýza marketingové strategie Lesů České republiky, s. p
    Osobní jméno Jungmann, Martin, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis72 l., [0] l. příl. :
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktTéma bakalářské práce je analýza marketingové strategie Lesů České republiky, s.p. Cílem této práce je zaměření se na marketingové aktivity Lesů České republiky, s.p. a zhodnocení jejich aplikace v kontextu úspěšnosti Lesů České republiky, s.p. v mezinárodní konkurenci. V první části práce se seznámíme s teoretickým vymezením problematiky marketingových strategií, marketingovým mixem, SWOT analýzou a konkurencí. Druhá část práce se pak zabývá hodnocením stávajícího marketingu společnosti, analýzou a komparací s mezinárodní konkurencí. Při bližším pohledu na marketingovou strategii tohoto podniku lze spatřit racionální kroky vedení ať už to je komplexní restrukturalizační program nebo zavedení jednotného centrálního managementu nákupu. Všechny tyto kroky zvyšují konkurenceschopnost Lesů České republiky, s.p., čímž dohánějí již transformované státní podniky z ostatních zemí EU. Nicméně porovnávání marketingových strategií jednotlivých státních lesů by bylo zavádějící a spíše by zkreslovalo pohled na celkové aktivity podniku. Především kvůli odlišnému historickému vývoji a rozdílným legislativám.
    Topic of thesis is to analyze the marketing strategy of Lesy České republiky, s.p. The aim of this work is to focus on marketing activities of Lesy České republiky, s.p. and evaluate their application in the context of the success of Lesy České republiky, s.p. in international competition. In the first section, are introduced the theoretical problems of defining marketing strategies, marketing mix, SWOT analysis and competition. The second part deals with the evaluation of current marketing, analysis and comparison with international competitors. A closer look at the marketing strategy of the company show us the rational management actions, whether it is a comprehensive program of restructuring or the introduction of a single central management of purchasing. All these steps increase the competitiveness of Lesy České republiky, s.p., so catching up already transformed the state enterprises from other EU countries. However, comparing marketing strategies of state forests would be confusing and would rather distorted view of the overall business activity. Primarily because of different historical backgrounds and different legislations.
    Dal.odpovědnost Nigrinová, Lenka (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * analýza nákladů a přínosů * lesy * konkurence
    Předmět.hesla Marketingová strategie * Poslání firmy * Cíle firmy * Marketingové cíle * SWOT analýza * Marketingový mix * Marketing strategy * Mission of the company * Company objectives * Marketing objectives * SWOT analyse * Marketing mix
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.137 * 630.1 * 657.478 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134422
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 52144212133011sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.