Počet záznamů: 1  

Analýza manažerských postupů v Multi Level Marketingu a jejich komparace vůči ostatním obchodním systémům

  1. Údaje o názvuAnalýza manažerských postupů v Multi Level Marketingu a jejich komparace vůči ostatním obchodním systémům [rukopis] / Josef Petráň
    Osobní jméno Petráň, Josef, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis55 l., [5] l. příl. :
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktJako téma mé bakalářské práce jsem si zvolil analýzu manažerských postupů v Multi Level Marketingu (dále jen MLM) a jejich komparace vůči ostatním obchodním systémům. Samotná práce je rozdělena do dvou částí; v první, teoretické, popisuji obchod, jeho definici a funkci. Dále se velmi krátce zabývám vývojovými etapami obchodních systémů až do současnosti. Následně dle vývoje analyzuji samotný systém MLM a manažerské postupy používané v tomto systému. V praktické části je pak proveden výzkum a šetření ohledně stanoveného cíle, kterým je zjistit, zda jsou manažerské potupy v MLM nejlépe motivujícím prostředkem k zajištění si dostatečného finančního příjmu a stability. Aby nebyla praktická část příliš obsáhlá a složitá, byl jako druhý systém k porovnávání zvolen v současné době nejvíce využívaný systém zaměstnávání lidí, tedy systém zaměstnanecký z pohledu zaměstnanců. Výzkum je založen na dotazníkových šetření. Porovnávání je vedeno ve dvou rovinách. Tou první je porovnávání výše příjmu a aspektů s tím souvisejících, a druhou je oblast motivace s faktory, které jsou s ní spjaty. Na základě šetření těchto dvou rovin porovnávání jsou v závěru uvedeny výsledky, jakých bylo dosaženo.
    As the subject of my baccalaureate work is choosen an analysis of the management procedures in Multi Level Marketing (further in the text MLM) and comparison with the other business systems. The work itself is divided into two parts, when in the first, theoretical, I describe the business itself and it?s definition and funktion. After that, very briefly, I deal with the evolution of the business systems till present. Consequently, according to the evolution, I analyze the MLM system and the management procedures use in this particular system. In the practical part is implemented the research and investigation about the stated aim of the work, which is to identify whether the management procedures in MLM are the best motivating subject to ensure of the sufficient income and stableness. To make sure that the practical part is not too extensive and difficult in recognition, it has been choosen a second system to compare with. The second system is the most used system in nowadays, and it is based on the staff employment. The research is based on the lists of questions and their investigation. The comparison is led in two levels (income and motivating). According to the comparison of these two levels I indicate the outcomes I have achieved.
    Dal.odpovědnost Tišlerová, Kamila, 1968- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * analýza * obchod * franchising * přímý prodej
    Předmět.hesla MLM * Multi Level Marketing * Analýza MLM * Analýza Multi Level Marketingu * Obchodní systém * Vývoj obchodu * MLM * Multi Level Marketing * Analysis of the MLM * Analysis of the Multi Level Marketing * Business * Business systems * Direct selling * Franchising * Business historical evolution
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.187.42 * 339.187.44 * 347.77.043 * 339 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134573
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 52564212133053sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.