Počet záznamů: 1  

Marketing v bankovnictví

  1. Údaje o názvuMarketing v bankovnictví [rukopis] / Kamila Kutheilová
    Osobní jméno Kutheilová, Kamila, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis57 l., [0] l. příl. : grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktCílem bakalářské práce je popsat marketingové nástroje využívané bankovními institucemi a vyhodnotit jejich účinnost v souvislosti s poptávkou po bankovních produktech. Zhodnotit, jakých nástrojů by bankovní instituce měly využívat více, které by měly omezovat. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část byla vypracována za pomoci odborné literatury a ve svém úvodu se zaměřuje na objasnění pojmu marketing s důrazem na jeho důležitost v organizaci, která poskytuje bankovní služby. Další kapitoly jsou věnovány základním etapám marketingového řízení a rozboru marketingového mixu v bankách. Praktická část charakterizuje marketingové nástroje již konkrétní banky, za kterou jsem si zvolila GE Money Bank, a. s. V závěrečné části práce se pokusím na základě dostupných materiálů a průzkumů vyhodnotit otázku účinnosti marketingových nástrojů.
    The aim of the bachelor thesis is to describe marketing tools, that are used by banking institutions, to evaluate their effectiveness in relation to the demand for banking products and to assess, which should banking institutions use more and which should they reduce. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part was developed using literature and in its introduction focuses on clarifying the concept of marketing with emphasis on its importance in the organization, that provides banking services. Other chapters are devoted to basic stages of marketing management and marketing mix analysis in banks. The practical part describes marketing tools of the specific bank, for which I chosed GE Money Bank, a. s. In the final part of the thesis I try, based on available materials and surveys, to assess the question of the effectiveness of marketing tools.
    Dal.odpovědnost Nepovolný, Tomáš, 1982- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla banky * distribuce zboží * marketing * ceny * reklama a propagace
    Předmět.hesla distribuce * marketingový mix * materiální prostředí * procesy * strategie * Bank * price * place * marketing * marketing mix * physical evidence * processes * promotion * strategy
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT339.138 * 658.8 * 005.552.1 * 659.1 * 338.5 * 336.71 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101936
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 52344212133031sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.