Počet záznamů: 1
Analýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008
Údaje o názvu Analýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008 [rukopis] / Vratislav Jaroš Osobní jméno Jaroš, Vratislav, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2010 Fyz.popis 56 l., 6 l. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Abstrakt Tématem této bakalářské práce je analýza marketingové mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. Litoměřice. Cíle práce je popsat efektivnost marketingových nákladů v této firmě. Práce nejdříve popisuje marketing, jako podnikovou činnost a jeho funkci v novodobém světě s neustále se rozvíjejícími technologiemi a jejich využitím. Práce rozvádí problémy, které přicházejí v současném světě na poli marketingu. Práce dále rozepisuje tržní orientace firem neboli marketingové koncepce. Práce podrobně popisuje všechny nástroje marketingového mixu a to jsou: Produkt, cena, distribuce a propagace. Práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. Litoměřice a snaží se přiblížit teoretické poznatky o marketingovém mixu co nejblíže k praktickému použití. Konec práce zhodnocuje efektivnost marketingu a popisuje zjištěné výsledky. Topic of this Bachelor work is analysis of marketing mix in company named Chládek and Tintěra Corporation Litoměřice. The aim of this work is to describe efficiency of marketing mix in this company. This work first describes marketing as a corporate activity and its functions in the new world with constantly developing technologies and their utilization. This work also unwinds problems in the world of marketing. It also describes market orientation or you can call it marketing conceptions. This work closely describes all instruments of marketing mix which are: Product, price, place (distribution), promotion. It also analyzes marketing mix of Chládek and Tintěra Corporation Litoměřice. This work tries to connect theoretical knowledge and practical use of the marketing mix as close as possible. This work?s conclusion sums up the efficiency of marketing and describes founded results. Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla 2008 Předmět.hesla marketing Předmět.hesla marketingové koncepce * marketingový mix * efektivnost marketingu * produkt * cena * misto * distribuce * propagace * komunikační mix * marketing * marketing conceptions * marketing mix * efficiency of marketing * product * price * place * distribution * promotion * Communication mix Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105004 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4660 4212131543 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1