Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008 [rukopis] / Vratislav Jaroš
    Osobní jméno Jaroš, Vratislav, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis56 l., 6 l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktTématem této bakalářské práce je analýza marketingové mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. Litoměřice. Cíle práce je popsat efektivnost marketingových nákladů v této firmě. Práce nejdříve popisuje marketing, jako podnikovou činnost a jeho funkci v novodobém světě s neustále se rozvíjejícími technologiemi a jejich využitím. Práce rozvádí problémy, které přicházejí v současném světě na poli marketingu. Práce dále rozepisuje tržní orientace firem neboli marketingové koncepce. Práce podrobně popisuje všechny nástroje marketingového mixu a to jsou: Produkt, cena, distribuce a propagace. Práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. Litoměřice a snaží se přiblížit teoretické poznatky o marketingovém mixu co nejblíže k praktickému použití. Konec práce zhodnocuje efektivnost marketingu a popisuje zjištěné výsledky.
    Topic of this Bachelor work is analysis of marketing mix in company named Chládek and Tintěra Corporation Litoměřice. The aim of this work is to describe efficiency of marketing mix in this company. This work first describes marketing as a corporate activity and its functions in the new world with constantly developing technologies and their utilization. This work also unwinds problems in the world of marketing. It also describes market orientation or you can call it marketing conceptions. This work closely describes all instruments of marketing mix which are: Product, price, place (distribution), promotion. It also analyzes marketing mix of Chládek and Tintěra Corporation Litoměřice. This work tries to connect theoretical knowledge and practical use of the marketing mix as close as possible. This work?s conclusion sums up the efficiency of marketing and describes founded results.
    Dal.odpovědnost Barták, Miroslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla 2008
    Předmět.hesla marketing
    Předmět.hesla marketingové koncepce * marketingový mix * efektivnost marketingu * produkt * cena * misto * distribuce * propagace * komunikační mix * marketing * marketing conceptions * marketing mix * efficiency of marketing * product * price * place * distribution * promotion * Communication mix
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105004
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 46604212131543sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.