Počet záznamů: 1  

Slovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty

  1. Údaje o názvuSlovní zásoba a styl reklamních textů zaměřených na léčivé produkty [rukopis] / Tereza Miková
    Osobní jméno Miková, Tereza, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis78 l., xli l. příl. : il.
    PoznámkyVed. práce Patrik Mitter
    AbstraktTato DP pojednává o slovní zásobě a stylu reklamních textů. Rozborem reklamních textů se pokusíme potvrdit, či vyvrátit profilování stylu reklamy jako samostatného funkčního stylu.
    This diploma thesis is focused on vocabulary and style used in the advertisement texts. The style of advertisement has not been exactly defined yet. Analysis of all collected advertisement cuttings should bring some new results and ideas to this discussion. We are interested in fact if it is possible to confirm or disconfirm separating of advertisement genre as an isolated functional style.
    Dal.odpovědnost Mitter, Patrik, 1970- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklamní texty * lexikologie * slovní zásoba
    Předmět.hesla slovní zásoba * reklama * reklamní text * jazyk reklamy * styl reklamy * vocabulary * advertisement * advertisement genre * the style of advertisement * publicistic style
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt81 - Lingvistika. Jazyky
    MDT659.131.2 * 81'373 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00026253
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 162033149956203sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.