Počet záznamů: 1  

Ekonomika hlavní a doplňkové činnosti v managementu střední školy

  1. Údaje o názvuEkonomika hlavní a doplňkové činnosti v managementu střední školy [rukopis] / Hana Víšková
    Osobní jméno Víšková, Hana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis63 l. : [11] l. příl. : il.
    PoznámkyVed. práce Ivan Bertl
    AbstraktTato práce s názvem {\clq}qEkonomika hlavní a doplňkové činnosti v managementu střední školy`` byla zpracována jako bakalářská práce v rámci studia pro další vzdělávání pedagogů v UJEP na PF ve studijním oboru {\clq}qškolský management``. Práce je zaměřena na marketing školy, popisuje a komentuje jednotlivé oblasti marketingu, které ovlivňují ekonomiku školy. Srovnává specifika konkurence a snaží se navazovat na historické podklady. Seznamuje s ekonomickými a organizačními vztahy ve škole. Uvádí příklady normativů mzdových prostředků v jednotlivých krajích nebo toku peněz v konkurenčním ústeckém gymnáziu. Dále ukazuje příklady dokumentů používané ve školní praxi.
    This thesis titled ECONOMICS OF THE MAJOR AND SUPLEMENTARY ACTIVITIES IN SECONDARY SCHOOL was written as a bachelor thesis within the further teacher education studies at the Teacher Training College at UJEP in the field of school management study. This thesis deals with school marketing, it describes and comments on individual fields of marketing which influence school economics. It compares the specifics of competition and tries to follow historical background data. It focuses on economic and organization links at school. It gives examples of labour cost limits in particular regions and the flow of money in the other gymnazium in Usti. Next it shows examples of documents used in school practice.
    Dal.odpovědnost Bertl, Ivan, 1965- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla management školy * marketing * střední školy - ekonomické aspekty * gymnázia - ekonomické aspekty
    Předmět.hesla škola * gymnázium * marketing * ekonomika * konkurence * school * grammar school * marketing * economics * competition
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt371 - Školství (organizace)
    MDT658.8 * 371.1 * 373.5/.6+377.1/.3 * 373.54 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00065995
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 156613149955661sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.