Počet záznamů: 1  

Kupní chování spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují

  1. Údaje o názvuKupní chování spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují [rukopis] = Purchasing behaviour of consumers and factors influencing it / Pavla Urbanová
    Souběž.n.Purchasing behaviour of consumers and factors influencing it
    Osobní jméno Urbanová, Pavla, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis52 l., [7] l. příl. : il.
    AbstraktZmapování jak stran zákazníků - jejich motivy pro nákup a kritéria pro výběr místa, ve kterém se rozhodli nákup uskutečnit, tak stranu obchodních řetězců - vypozorovat a zhodnotit jejich aktivitu v oblasti propagace, analyzovat kampaně na podporu prodeje, nabízené služby, ale také se zajímat například o jejich vztah k zákazníkovi. Cílem práce je vyhodnocení a porovnání jednotlivých strategií, a na základě zpracování malé ankety následné zkoumání, jak takové strategie či reklamní triky působí na samotné zákazníky.
    Map to customers - their motives for the purchase and the selection criteria for positions in which decided to make a purchase, and the supermarket chains - feel out and assess their activity in the field of promotion, to analyze campaign to promote sales, services offered, but also is interested in, for example, their relationship to the customer. The aim of this work is to evaluate and compare different strategies, and the subsequent processing of small poll exploring how such a strategy or advertising tricks operate on its own customers.
    Dal.odpovědnost Jírová, Hana, 1938-2023 (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla spotřebitelé * nákup * reklama a propagace * prodej * služby * hypermarkety * supermarkety
    Předmět.hesla zákazníci * řetězec * strategie * ankety * hypermarket * supermarket * customers purchase * chain * promotion * sales * services * strategies * surveys * advertising * hypermarket * supermarket
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT339.372.5 * 339.378.2 * 711.552.1 * 338.46 * 658.8 * 339.187 * 659.1 * 658.7 * 366-05 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068654
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 43884212129840sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.