Počet záznamů: 1  

Analýza přínosu teambuildingových programů

  1. Údaje o názvuAnalýza přínosu teambuildingových programů [rukopis] = Analysis of teambuilding programme effects / David Grbavčic
    Souběž.n.Analysis of teambuilding programme effects
    Osobní jméno Grbavčic, David, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis72 l., [7] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktBakalářská práce {\clq}Analýza přínosu teambuildingových programů`` pojednává o zážitkovém učení jako specifické formě firemního vzdělávání, která v současné době nalézá stále více příznivců. V teoretické části tato práce poukazuje na možnosti, které tato metoda může nabídnout. V aplikační části se pak pokouším obhájit nejen možnosti této outdoorové metody vzdělávání, ale zejména její efektivitu v rámci konkrétního teambuildingového programu. Hlavním cílem je tedy zjistit přínos uskutečněného kurzu týmové spolupráce pro konkrétní firmu. Vzhledem ke kvalitativnímu charakteru mého výzkumu byla k získávání dat zvolena statistická metoda dotazování. V závěrečné části práce pak shrnuji získané výsledky z celkem třech aplikovaných dotazníků, a v samotném závěru navrhuji doporučení, směřující ke správné volbě a realizaci vzdělávací akce.
    Bachelor´s work titled ``Analysis of teambuilding programme effects'q disertates about learning by an own experience as a specific form of education in companies, which has been becoming very popular nowadays. The theoretical part of this work refers to potentials which are offered through this way of learning. In my own work, I am representing not only the possibilities of outdoor teaching methods, I am also focusing on the efficiency of a specific teambuilding programme. The major achievement is to find the benefits that can be obtained by a particular company through a team-cooperation course. According to the qualitative character of my research a statistic method of questioning has been used to gain all the needed data. In the concluding part of my work I have summarized all information from three applied questionnaires. In the conclusion itself I provide suggestions which support the convenient selection and implementation of an educational programme.
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla lidský kapitál * týmová práce * personální management * vzdělávání
    Předmět.hesla zážitkové učení * human resources * experiental learning * teambuilding
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT37.0 * 005.95/.96 * 005.551 * 331.108.23 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00069433
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 44684212129921sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.