Počet záznamů: 1  

Finanční aspekty marketingového mixu

  1. Údaje o názvuFinanční aspekty marketingového mixu [rukopis] = The financial aspects of the marketing mix / Lucie Fiegerová
    Souběž.n.The financial aspects of the marketing mix
    Osobní jméno Fiegerová, Lucie, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis46 l., [12] l. příl. : il., mapy
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktBakalářská práce Finanční aspekty marketingového mixu se zabývá problematikou nákladů plynoucích do jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do 4 kapitol. V teoretické části popisuji marketing jako takový. Dále se zaměřuji na finanční marketing a cíle, kterých mohou společnosti svými marketingovými strategiemi dosahovat. Praktická část se zaměřuje na průzkum financování aktivit spojených s marketingovým mixem ve vybraných firmách. Konkrétně tedy v ELTECH CZ, s. r. o. a ČEZ Distribuce, a. s. Pokračuje vyhodnocením a porovnáním sledovaných ukazatelů těchto podniků. V závěru je uvedena interpretace výsledků s následnými návrhy a doporučeními jak efektivně alokovat firemní finanční zdroje v oblasti marketingového mixu.
    The study `Financial Aspects of the Marketing Mix' deals with expense issues flowing into individual implements of the marketing mix. The work is divided into four chapters. In the theoretical part the marketing as such is described by several definitions and various terms are explained. Further on, the work concerns with the financial marketing and targets companies may reach with their marketing strategies. The practical part concentrates on the survey of the financial activities which are connected with the marketing mix in particular companies - those are: `ELTECH CZ, s. r. o.' and `ČEZ Distribuce, a. s.'. The assessment and comparison of monitored indicators in these companies follow. In the closing part, the interpretation of the results is provided, followed with suggestions and recommendations how to allocate company's financial sources effectively in the area of the marketing mix.
    Dal.odpovědnost Nepovolný, Tomáš, 1982- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * výrobky * distribuce zboží * reklama a propagace * ceny
    Předmět.hesla marketingový mix * cena * finanční marketing * marketing * marketing mix * price * product * placement * promotion * financial marketing
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT338.5 * 659.1 * 005.552.1 * 658.62 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00063578
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 43444212129796sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.