Počet záznamů: 1
Tvorba anglického školního časopisu a jeho využití jako podpůrný a motivační prvek k výuce anglického jazyka na základní škole
Údaje o názvu Tvorba anglického školního časopisu a jeho využití jako podpůrný a motivační prvek k výuce anglického jazyka na základní škole [rukopis] / Hana Babáčková Další variantní názvy Tvorba anglického školního časopisu a jeho využití jako podpůrný a motivační prvek k výuce anglického jazyka na ZŠ Osobní jméno Babáčková, Hana, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2009 Fyz.popis 112 l. : [21] l. příl. : il. + 1 CD-ROM Poznámky Ved. práce Jana Pavlíková Abstrakt Tématem mé diplomové práce je tvorba školního anglického časopisu a následně jeho využívání v hodinách anglického jazyka na základní škole. Nejprve jsem se zaměřila na teoretickou část projektu, kde jsem prostudovala oblasti motivace, komunikace, tvořivosti, aktivity, projektové výuky a metod vyučování. Z těchto teoretických poznatků jsem vycházela při stanovení hypotéz pedagogického výzkumu. Závěry výzkumu potvrdily hypotézu, že školní anglický časopis zvyšuje motivaci k práci a studiu nejen žáky redakční rady, ale zároveň učitele a žáky pracující s časopisem v hodinách anglického jazyka. Druhá ze stanovených hypotéz byla, zda žáci druhého stupně základní školy jsou schopni tvořit anglický školní časopis.Závěry výzkumu ukázaly a potvrdily, že žáci mají dostatečné znalosti cizího jazyka potřebné k tvorbě školního anglického časopisu. Umí s jazykem pracovat, používat různé existující materiály ke zjišťování informací a dále tyto informace zpracovávat. Výzkum zároveň potvrdil třetí hypotézu, že časopis je vhodnou učební pomůckou v hodinách anglického jazyka. Učitelé využívali časopis ve všech ročnících a sami volili způsob jeho využití, např. formou domácích úkolů, aktivity na konci hodiny atd. The subject of the diploma thesis is the production of an English school journal and its use in the lessons of English at a basic school. In my diploma thesis I first focused on the theoretical part of the project in which I studied the fields of motivation, communication, creativity, project teaching and various teaching methods. This was the basis for stating the hypotheses of the methodological research. The practical part is based on the pupils´ answers of individual questionnaires. The outcomes of the methodological research have indicated that the second grade primary school pupils have a sufficient English language proficiency to produce a journal in English.The results of the research prove that the journal has achieved the anticipated outcomes and it would be an effective teaching aid during lessons of English if used regularly. Dal.odpovědnost Pavlíková, Jana, 1968- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra anglistiky (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla angličtina * projektové vyučování * časopisy pro děti Předmět.hesla projekt * motivace * komunikace * aktivita * tvořivost * anglický školní časopis * Project * motivation * communication * activity * creativity * English school journal Forma, žánr diplomové práce Konspekt 811.111 - Angličtina MDT 811.111 * 371.314.6 * 070.489-053.2 * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00080473 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info P-DP 15513 3149955513 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1