Počet záznamů: 1
(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!
Údaje o názvu (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold Variantní názvy Nespokojený zákazník - náš cíl?! Osobní jméno Nový, Ivan, 1956- (autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2006 Fyz.popis 159 s. ; 24 cm ISBN 80-247-1321-7 (brož.) Edice Manažer (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Abstrakt Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc Dal.odpovědnost Petzold, Jörg (autor) Předmět.hesla management prodeje * psychologie prodeje * řízení vztahů se zákazníky * obchodní komunikace * sales management * psychology of selling * customer relationship management * communication in business Forma, žánr příručky * handbooks, manuals, etc Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.811 * 658.8:005.32 * 005.346 * 316.776 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3127 4212128944 volný výběr P720 2006 Doba výp. 31 dní S-SE 3127 a 4212128945 volný výběr P720 2006 Doba výp. 31 dní S-SE 3127 b 4212128946 volný výběr P720 2006 prezenční výpůjčka v knihovně
Počet záznamů: 1