Počet záznamů: 1  

Analýza komunikace zdravotního personálu s pacienty emergentní jednotky Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem

  1. Údaje o názvuAnalýza komunikace zdravotního personálu s pacienty emergentní jednotky Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem [rukopis] = Communication analysis between the medical staff and the patients in the emergency unit at Masarykova hospital in Ústí nad Labem / Veronika Kebrtová
    Souběž.n.Communication analysis between the medical staff and the patients in the emergency unit at Masarykova hospital in Ústí nad Labem
    Osobní jméno Kebrtová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2008
    Fyz.popis60 l. + 1 CD-ROM
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktTato práce nazvaná "Analýza komunikace zdravotního personálu s pacienty emergentní jednotky Masarykovy nemocnice v Ústí nad Labem" pojednává o komunikaci na emergentní jednotce Masarykovy nemocnice. Zahrnuje v sobě odborné informace o obecných vlivech zasahujících do komunikace ve zdravotnictví, které tvoří podklad pro následnou analýzu nedirektivních, volně strukturovaných rozhovorů. Obsahy jednotlivých rozhovorů poskytují subjektivní pohledy pacientů, zdravotních sester a lékařů na vzájemné interakce. Cílem této práce je zjištění úrovně celkového pocitu dostatečnosti a spokojenosti pacientů s komunikací vedenou se zdravotním personálem, odhalení možných nedostatků v dané oblasti a jejich příčin. Autor interpretuje zjištěná data s důrazem na problémové oblasti v komunikaci a pokouší se odhalit jejich příčiny.
    Summary This work named "Communication analysis between the medical staff and the patients in the emergency unit at Masarykova hospital in Ústí nad Labem" deals with the communication in the emergency unit at Masarykova hospital. It contains information about general influence on medical communication, that creates the basis for consecutive analysis of the non-directive, free-structured interviews. The contents of particular interviews give subjective views on interactions between each other - from the patients, the nurses and the doctors. The aim of this work is to state the level of the overall feeling of sufficiency and satisfaction of patients with the communication with the medical staff, and revealation of possible insufficiency and its sources. The author interprets the data with the emphasis on the problem sphere in communication and tries to reveal its sources.
    Dal.odpovědnost Šik, Vladimír, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla Masarykova nemocnice (Ústí nad Labem, Česko)
    Předmět.hesla zdravotničtí pracovníci * pacienti * sociální komunikace
    Předmět.hesla komunikace * zdravotnictví * volně-strukturované rozhovory * analýza * communication * health service * free-structured interviews * analysis
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT316.77 * 616-052 * 616-051 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00034963
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 40724212128912sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.