Počet záznamů: 1
The ultimate CRM handbook
Údaje o názvu The ultimate CRM handbook : strategies and concepts for building enduring customer loyalty and profitability / editor John G. Freeland Vyd.údaje New York : McGraw-Hill, c2003 Fyz.popis viii, 353 s. : il. ; 24 cm ISBN 0-07-140935-1 (váz.) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Freeland, John G. (editor) Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * řízení vztahů se zákazníky Předmět.hesla Customer relations Management * Brand name products Marketing Management * Customer loyalty * Kundenmanagement Forma, žánr studie Konspekt 005 - Management. Řízení MDT (048.8) * 005.346 * 658.626 Země vyd. Spojené státy americké Jazyk dok. angličtina Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 3113 4212128828 volný výběr P720 2003 Doba výp. 31 dní S-SE 3113 a 4212129212 volný výběr P720 2003 Doba výp. 31 dní S-SE 3113 b 4212129213 volný výběr P720 2003 prezenční výpůjčka v knihovně
Počet záznamů: 1