Počet záznamů: 1  

Alternative assessment of spoken performance of young learners as a tool of motivation for language learning

  1. Údaje o názvuAlternative assessment of spoken performance of young learners as a tool of motivation for language learning [rukopis] / Linda Březovská
    Další variantní názvySebenahrávání jako efektivní nástroj pro zlepšení plynulosti a přesnosti mluveného projevu
    Osobní jméno Březovská, Linda, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2008
    Fyz.popis107 l. : il.
    AbstraktCílem práce je zjistit, zda alternativní hodnocení může být použitelné pro výuku žáků prvního stupně základní školy v podmínkách běžné jazykové tříd, a zda může pozitivně přispět k jejich učení se cizímu jazyku. Práce představuje koncept hodnocení a jeho historický vývoj a zabývá se pojetím alternativního hodnocení. Důraz je kladen na techniky sebehodnocení, vzájemné hodnocení a hraní krátkých scének. V aplikovaném výzkumu byly potvrzeny stanovené hypotézy a bylo prokázáno, že vybrané techniky alternativního hodnocení jsou využitelné pro potřeby běžné jazykové třídy a pozitivně ovlivňují přístup žáků prvního stupně základní školy k učení se cizímu jazyku.
    The aim of this thesis is to investigate whether alternative assessment would be practicable for teaching young learners in a regular language classroom and whether it positively contributes to their language learning. The thesis introduces the domain of assessment and its historical development and presents the concept of alternative assessment. Emphasis is laid on the techniques of self-assessment, peer-assessment and role-play. The research is presented in the analytical part of the thesis, in which the set hypotheses are confirmed. The research has investigated that the selected techniques of alternative assessment are practicable for the needs of regular classroom language learning and positively contribute to young learners´ attitude to language learning.
    Dal.odpovědnost Orlová, Natalia (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra anglistiky (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla jazyková výuka - jazykové aspekty * mluvený projev - jazykové aspekty * hodnocení žáků * základní školy - jazykové aspekty
    Předmět.hesla alternativní hodnocení * komunikativní způsob výuky * mluvení * mladší žáci * alternative assessment * communicative language teaching * speaking * young learners *
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt81 - Lingvistika. Jazyky
    MDT81'24 * 81'42 * 373.3 * 371.26/.27 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00051794
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-DP 148693149954869sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.