Počet záznamů: 1  

Nástroje podpory prodeje v distribuční síti společnosti Tooltechnic Systems CZ s.r.o

  1. Údaje o názvuNástroje podpory prodeje v distribuční síti společnosti Tooltechnic Systems CZ s.r.o [rukopis] = Sales promotion instruments in distribution network of Tooltechnic Systems CZ s.r.o. company / Petr Krejčíř
    Osobní jméno Krejčíř, Petr, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2007
    Fyz.popis71 l. : tabulky
    AbstraktRostoucí schopnost výrobců napodobovat úspěšný produkt vede k přeplnění trhu velmi podobnými produkty různých značek, což vytváří silné konkurenční prostředí. Výrobci stále častěji využívají nástrojů podpory prodeje ve snaze přetáhnout přízeň zákazníka. Důsledkem takovýchto snah je přesycenost trhu propagačními instrumenty. Cílem této práce je návrh sady opatření vedoucí k reformě stávajícího komunikačního mixu v relaci k ostatním nástrojům marketingového mixu, kde návrh je založen na analýze interních i externích dat souvisejících s historií i současnou potencí a činností společnosti Tooltechnic Systems CZ, s.r.o., zabývající se zprostředkováním prodeje elektrického ručního nářadí značky PROTOOL na českém trhu. V analytické části se porovnává rozložení nákladů na podporu prodeje vzhledem k celkovým nákladům na marketing a finanční efektivita současně vydávaných prostředků vzhledem ke zvýšenému povědomí značky. Snahou je zde porovnat dopady jednotlivých nástrojů podpory prodeje na prodej značky a sjednotit hlavní poselství celé prodejní filosofie s využitím teorie IMC. Vlastní návrhy na změny v komunikačním mixu v závěru práce zohledňují průzkum trhu, který sestavil a řídil autor práce. Průzkum je specificky zaměřen na vnímání značky zákazníkem po jednotlivých komunikačních kanálech a detailně mapuje relevantní oblasti tohoto specifického trhu.
    The growing skills of producers to imitate a successful product lead to an increased number of nearly identical products of different marks, which creates a tough competitive environment. Producers invent new types of sales promotion in order to convert customers' awareness. The consequence of these efforts is a glut in promotional market penetration. The objective of this work is to propose a set of measures leading towards alteration in communication mix regarding the other tool of company's marketing. The proposal is based on a thorough internal and external analysis concerning history, potential and also current affairs of ``Tooltechnic Systems CZ, ltd.", which is in charge of ensuring sales of electric hand tool equipment of the ``PROTOOL" brand on a Czech market. The analytic section contains sales promotion cost analysis in comparison to overall marketing cost followed by an assessment of efficiency in current spending towards the volatility in ratio of brand awareness. The aim is to compare the impact of independent promotional applications on sales and integrate the main message addressed to all customers via the IMC methodology. The conclusive part presents author's proposal on an altered communication mix, which resembles a market research conducted within the work. The research tracks the brand awareness through the factual communication channels and maps the respective areas of this specific market.
    Dal.odpovědnost Jetmar, Oldřich, 1973- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * prodej
    Předmět.hesla podpora prodeje * nástroje podpory prodeje * distribuční síť * integrated marketing communication * sales promotion * sales promotion tools * distribution net
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8 * 339.187 * 658.8:316.77
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00009268
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 7084212126644sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.