Počet záznamů: 1  

Kvalita poskytovaných služeb a spokojenost zákazníků hotelů v Litoměřickém okrese

  1. Údaje o názvuKvalita poskytovaných služeb a spokojenost zákazníků hotelů v Litoměřickém okrese [rukopis] = Quality of affording services and satisfaction of the hotel guests in Litoměřices region / Romana Poulová
    Osobní jméno Poulová, Romana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2007
    Fyz.popis59 l., 4 l. obr. příl. : il., mapy, tabulky
    PoznámkyLic. smlouva
    AbstraktCílem mé bakalářské práce je zjistit a vyhodnotit kvalitu služeb a spokojenost hotelových hostů ve vybraných hotelech v Litomřickém okrese. Práce je rozdělena do třech hlavních oblastí. První oblast je převážně teoretická. Jejím cílem je nezbytné objasnit pojmy z oblasti služeb a hotelnictví. Věnuje se jejich historickému vývoji, definicím, klasifikacím a vlastnostem. Další část nabízí charakteristiku regionu a popis vybraných hotelů v Litoměřickém okrese. Zabývám se dvěma hotely a konkrétními městy, ve kterých se hotely nacházejí. Praktická část se věnuje dotazníkovému šetření. Obsahuje rozbor výsledků a následné porovnání obou hotelů. Závěr hodnotí jakého úspěchu či neúspěchu bylo dosaženo a obsahuje návrhy na zlepšení. Šetřením jsem dospěla k důležitým poznatkům. V obou hotelech bylo zjištěno hned několik nedostatků, ale i pozitivních údajů. Chybou jednoho z hotelů bylo stanovení nepřiměřené ceny za ubytování. Shodně oba hotely pochybili v čistotě a vybavenosti pokojů. Naopak úspěchu dosahují ve službách recepce. Pokud si však vedení hotelu nedokonalosti připustí, mohou se snažit o jejich nápravu.
    The purpose of my examination work is finding and analysing quality of servece and satisfaction of hotel guests in some chosen hotels in Litoměřice region. The works is devided to three main parts. A prime part is mainly theoretic. The purpose of this part is elucidate conceptions from area of services and tourism. I write in this part about historical progress, definitions, classifications and features. In the another part you can find differentia of the region and describing of hotels in Litoměřices region. I describe two hotels in concrete towns. Practical part contains questionnaire investigation. There are analysis of outcome and comparison of both hotels in this investigation. Conclusion contains evaluation of success or failure which was extended and proposals to get better. By investigation I reached very important findings. In both hotels were founded a lot of absences, but in other side some positive datas. Big fault of one of this hotels was inadequate prices of accommodation. Both hotels hadn´t enough cleaning and facilities of the rooms. In other case they have success of services on reception. If the top management of hotel will concede the imperfections, they could try to be better
    Dal.odpovědnost Amort, Jiří (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla služby * hotelnictví - Litoměřice (Česko : okres) * hotely - Litoměřice (Česko) * hotely - Roudnice nad Labem (Česko)
    Předmět.hesla services * hotel
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt64 - Domácí hospodářství
    MDT338.46 * 640.4 * (437.315)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00004553
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 36294212126670sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.