Počet záznamů: 1  

Analýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav

  1. Údaje o názvuAnalýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav [rukopis] / Jindra Víznerová
    Další variantní názvyAnalýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav
    Osobní jméno Víznerová, Jindra, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2007
    Fyz.popis55 l., 58 l. příl. : il., tabulky
    AbstraktTématem této bakalářské práce byl marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s prodejními a servisními službami firmy Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Tento marketingový výzkum se nazývá Analýza image obchodníka. Tato analýza se v průběhu roku 2006 transformovala do nového moderního programu nazvaného CSS (Customer Satisfaction Survey). Zajímavým doplněním této práce se stal Program intenzivní péče - coaching základních servisních procesů. Cílem této práce byl jednak popis procedury Analýzy image obchodníka a popis její transformace do nového programu CSS (Customer Satisfaction Survey), jednak vyhodnocení jejich výsledků za posledních deset let a to jak souhrnných celorepublikových, tak dle jednotlivých výkonnostních kategorií a jednak konkrétní doporučení zlepšení situace pro obchodní partnery firmy Škoda Auto. Tato práce měla převážně informativní charakter a ten splnila.
    The bachelor's work was themed to a marketing research of customer satisfaction with sale and repair services of Škoda Auto in Mladá Boleslav. This marketing research was called Dealer's Image Analysis. In 2006, the analysis transformed into a new and modern program called CSS (Customer Satisfaction Survey). An interesting addition was the Intensive Care Program - a coaching of basic service processes. The work's goal was description of the Dealer's Image Analysis procedure and its transformation into the new CSS program (Customer Satisfaction Survey) as well as evaluation of results of the analysis obtained in past decade, both summary nation-wide and by individual performance categories including specific recommendations for improvement addressed to business partners of Škoda Auto. As a matter of interest, the procedure was presented at a specific shop of a business partner of Škoda Auto. The work gives the 2005 results, coaching provided in 2006 and again, 2006 results. This work has mainly an informative character that was met.
    Dal.odpovědnost Falta, Miloslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * automobilový průmysl * marketing
    Předmět.hesla Česko
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.346 * (437.3) * (437.1/.3) * 339.138 * 629.331:338.45 * 629.3 * 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00020733
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 35734212125478sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.