Počet záznamů: 1
Analýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav
Údaje o názvu Analýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav [rukopis] / Jindra Víznerová Další variantní názvy Analýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav Osobní jméno Víznerová, Jindra, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2007 Fyz.popis 55 l., 58 l. příl. : il., tabulky Abstrakt Tématem této bakalářské práce byl marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s prodejními a servisními službami firmy Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Tento marketingový výzkum se nazývá Analýza image obchodníka. Tato analýza se v průběhu roku 2006 transformovala do nového moderního programu nazvaného CSS (Customer Satisfaction Survey). Zajímavým doplněním této práce se stal Program intenzivní péče - coaching základních servisních procesů. Cílem této práce byl jednak popis procedury Analýzy image obchodníka a popis její transformace do nového programu CSS (Customer Satisfaction Survey), jednak vyhodnocení jejich výsledků za posledních deset let a to jak souhrnných celorepublikových, tak dle jednotlivých výkonnostních kategorií a jednak konkrétní doporučení zlepšení situace pro obchodní partnery firmy Škoda Auto. Tato práce měla převážně informativní charakter a ten splnila. The bachelor's work was themed to a marketing research of customer satisfaction with sale and repair services of Škoda Auto in Mladá Boleslav. This marketing research was called Dealer's Image Analysis. In 2006, the analysis transformed into a new and modern program called CSS (Customer Satisfaction Survey). An interesting addition was the Intensive Care Program - a coaching of basic service processes. The work's goal was description of the Dealer's Image Analysis procedure and its transformation into the new CSS program (Customer Satisfaction Survey) as well as evaluation of results of the analysis obtained in past decade, both summary nation-wide and by individual performance categories including specific recommendations for improvement addressed to business partners of Škoda Auto. As a matter of interest, the procedure was presented at a specific shop of a business partner of Škoda Auto. The work gives the 2005 results, coaching provided in 2006 and again, 2006 results. This work has mainly an informative character that was met. Dal.odpovědnost Falta, Miloslav (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * automobilový průmysl * marketing Předmět.hesla Česko Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.346 * (437.3) * (437.1/.3) * 339.138 * 629.331:338.45 * 629.3 * 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00020733 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 3573 4212125478 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1