Počet záznamů: 1  

Vnitřní motivace pro práci asistenta pedagoga

  1. DA 14237
    Tomášková, Barbora, 1997-
    Vnitřní motivace pro práci asistenta pedagoga / Barbora Tomášková. -- 2022. -- 92 listů : ilustrace, grafy. -- Oponent Běla Hátlová. -- Vedoucí práce Eva Chalupová. -- Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na motivaci pro práci asistenta pedagoga a míru syndromu vyhoření v tomto zaměstnání. Cílem této práce bylo zjistit, jakým způsobem souvisí motivace asistenta pedagoga s pocity úspěchu a vyčerpání a jak mění v souvislosti s věkem a délkou praxe. Práce se opírá o sebedeterminační teorii motivace a Maslach Burnout Inventory.. -- Abstrakt: The diploma thesis is focused on the motivation for the work of a teaching assistant and the level of burnout syndrome in this job. The goal of this work was to find out how the motivation of a teaching assistant is related to feelings of success and exhaustion and how it changes with age and length of practice. The work is based on the self-determination theory of motivation and the Maslach Burnout Inventory.
    Hátlová, Běla, 1948-. Chalupová, Eva. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra psychologie
    syndrom vyhoření. asistentky pedagogů. asistenti pedagogů. asistent pedagoga. motivace. sebedeterminační teorie. teacher assistant. motivation. self-determination theory. burnout. diplomové práce
    613.62:616.89-008.44. 159.944.4. 37.011.3-055.2-021.633. 37.011.3-051-021.633. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.