Počet záznamů: 1  

Možnosti spolupráce mezi obory na ZUŠ

  1. DA 14019
    Šefčík, Maxmilián, 1994-
    Možnosti spolupráce mezi obory na ZUŠ / Maxmilián Šefčík. -- 2022. -- 50 listů : grafy. -- Vedoucí práce Jakub Kacar. -- Oponent Andrea Moravcová. -- Abstrakt: Bakalářská práce Možnosti spolupráce mezi obory na ZUŠ si klade za cíl zjistit, zda probíhá na základních uměleckých školách spolupráce mezi obory a jakými prostředky. V teoretické části se zabývá stručnou historií hudebního školství, kurikulárními dokumenty na státní a školní úrovni. Další kapitoly obsahují smysl hudebního vzdělávání, význam mezioborové spolupráce na ZUŠ, dále se v ní rozebírají osobnostně-sociální kompetence žáků optikou uměleckých oborů a osobnost pedagoga. V empirické části zkoumá dotazníkem míru spolupráce v návaznosti na délku trvání škol a jednotlivých uměleckých oborů. Dále v ní najdeme typy mezioborových projektů a četnost spolupráce mezi jednotlivými obory. Blíže se zaměřuje na 2 vybrané ZUŠ, na kterých probíhá úspěšně mezioborová spolupráce delší dobu. Diskuze shrnuje nejdůležitější výsledky zkoumání.. -- Abstrakt: The bachelor's thesis focuses on the topic of possibilities of cooperation between fields at elementary art schools. The aim of the thesis is to find out what are the means of cooperation between fields at elementary art schools. The theoretical part will describe a brief history of music education, curricular documents at the state and school level, the meaning of music education and of interdisciplinary cooperation at elementary art schools. Personal and social competencies of students through the lens of art fields and pedagogues will be included in the last section of the theoretical part. The empirical part, which is based on questionnaires, will examine degree of cooperation following duration of schools and of individual artistic fields. It will deal with interdisciplinary projects to find out, between which fields the cooperation takes place. The last part focuses on two chosen elementary art schools, where interdisciplinary cooperation has been going on successfully for a long time. The discussion will summarize the most important results of the research.
    Kacar, Jakub. Moravcová, Andrea. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy
    hudební výchova. základní umělecké školy. ZUŠ. umělecké obory. RVP ZUV. mezioborová spolupráce. osobnost pedagoga. projekt. muzikál. elementary art school. artistic fields. Framework educational program of Elementary Art Education. interdisciplinary cooperation. personality of the teacher. project. musical. bakalářské práce
    78:37.016. 373.3:7. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.