Počet záznamů: 1  

Činnosti sociální práce na základní škole v průběhu distanční výuky a následného návratu žáků do škol

  1. DA 13989
    Šváb Fišerová, Markéta, 1979-
    Činnosti sociální práce na základní škole v průběhu distanční výuky a následného návratu žáků do škol / Markéta Šváb Fišerová. -- 2022. -- 46 stran : schémata + 1 CD. -- Vedoucí práce Alexandra Petrů. -- Oponent Petra Auerveková. -- Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá možnostmi sociální práce ve vzdělávání na základních školách v rámci distanční výuky a následného návratu žáků do škol ve Středočeském kraji s cílem vytvořit doporučené postupy pro pedagogické pracovníky, jak v těchto situacích postupovat ve prospěch dítěte a jeho rodiny. K získání výzkumných dat byl jako hlavní metoda zvolen kvalitativní výzkum prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Práce se věnuje distanční výuce a jejím specifikům, podpoře dětí pomocí sociální práce v rámci pandemie a nalezením vhodného řešení situace, podpoře rodin pomocí činností sociální práce při vzdělávání dětí s ohledem na dopad v sociální oblasti a možnostmi podpory rodině i žákům. Na závěr je navrženo vhodné řešení a vytvoření doporučení sociální práce v kontextu distanční výuky a z toho plynoucí výstupy pro pedagogické pracovníky.. -- Abstrakt: The bachelor thesis deals with the possibilities of social work in education at elementary schools within distance learning and the subsequent return of pupils to schools in the Central Bohemian Region with the aim of creating recommended procedures for teaching staff on how to proceed in these situations for the benefit of the child and his family. To obtain research data, qualitative research through semi-structured interviews was chosen as the main method. The thesis deals with distance learning and its specifics, support for children through social work within the pandemic and finding a suitable solution to the situation, support for families through social work activities in the education of children with regard to the impact in the social area and the possibilities of support for the family and pupils. Finally, a suitable solution and creation of recommendations for social work in the context of distance learning and the resulting outputs for teaching staff are proposed.
    Petrů, Alexandra. Auerveková, Petra. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce
    sociální práce. základní školy. distanční vzdělávání. covid-19. Středočeský kraj (Česko : 2000-). distanční výuka. podpora dětí pomocí sociální práce. podpora rodin pomocí činností sociální práce při vzdělávání dětí. kvalitativní výzkum. možnosti sociální práce. elementary school. distance learning. support of children through social work. support of families through social work activities in the education of children. qualitative research. possibilities of social work. bakalářské práce
    364-78. 373.3. 37.018.43. 616.98:578.834. (437.312). (437.11). (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.