Počet záznamů: 1  

Vliv online reklamy na internetový obchod

  1. DA 14113
    Gernatová, Eliška, 1996-
    Vliv online reklamy na internetový obchod / Eliška Gernatová. -- 2021. -- 44 stran : grafy. -- Oponent Lucie Povolná. -- Vedoucí práce Michaela Jánská. -- Abstrakt: Práce se zabývá online marketingem a hlavními metodami online reklamy. Motivací celé práce je zjištění stavu a vývoje online marketingových aktivit internetového obchodu Emedik za účelem dalšího vývoje a investic do online reklamy. Dle již zhotovených studií je v online reklamě spousta aspektů, které je vhodné sledovat, např. posouzení účinnosti internetových kampaní, celková návštěvnost a posouzení nejúčinnějších technologií a zdrojů návštěvnosti. Cílem práce je vyhodnocení online marketingových aktivit internetového obchodu Emedik na základě základních metrik online marketingu, zjištění účinnosti jednotlivých metod online reklamy, jejich vývoj v čase s porovnáním objednávek a návštěvností, vývoj nejvýznamnějších vyhledávačů a v neposlední řadě doporučení, jak se online reklamě věnovat v dalších letech a jakým stylem v inzerci pokračovat. Vyhodnocení proběhne pomocí sekundárních dat z Google Analytics a z rozhraní e-shopu. Výsledkem bude zanalyzování vývoje marketingových aktivit, posouzení účinnosti jednotlivých kampaní, podíl tržeb objednávek z online reklamy na tržbách celého internetového obchodu, dále analýza návštěvníků a jejich chování. Výsledná data budou použita v následujícím období při stanovení nákladů na online reklamu.. -- Abstrakt: This thesis deals with online marketing and main methods of online advertising. The motivation of the thesis is to determine the status and development of online marketing activities of online store Emedik for further development and investment in online advertisting. According to existing studies there are many aspects of online advertising that should be monitored, such as evaluation of the most effective technologies and traffic sources. The goal of the work is to evaluate the online marketing activities of Emedik based on basic online marketing metrics, to determine the effectiveness of each method of online advertising, their development over time with comparasion of orders of major search engines and also recommendation of how to continue with online advertising. The evaluation is based on secondary data from Google Analytics and from the online shop interface. The result will be an analysis of the development of marketing activities, an evaluation of the effectiveness of individual campaigns, the share of order sales from online advertising on the sales of the entire online shop as well as analysis of visitors and their behavior. Analyzed data will be used in the next period to determine the cost of online advertising.
    Povolná, Lucie. Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    reklama a propagace. marketingová komunikace. elektronický obchod. internetový obchod. online reklama. marketing. PPC kampaně. online shop. online advertising. PPC campaigns. bakalářské práce
    658.8:316.77. 658.849:004.738. 339:004.738. 659.1. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.