Počet záznamů: 1  

UX jako pokročilá metoda redesignu webu Meetfactory

  1. DA 13920
    Tang, Khoa, 1997-
    UX jako pokročilá metoda redesignu webu Meetfactory / Khoa Tang. -- 2022. -- 85 stran : ilustrace, grafy. -- Oponent Čeněk Celer. -- Vedoucí práce Marta Žambochová. -- Abstrakt: Cílem práce je optimalizace webové stránky Meetfactory prostřednictvím redesignu webu, který je navržen na základě Users Experience Design (UX). K dosažení cíle jsou využita primární data, která jsou získána prostřednictvím card sortingu, testováním použitelnosti, polostrukturovanými rozhovory a sběrem analytických dat pomocí Google Analytics. Následná analytická data jsou zpracována neparametrickými statistickými metodami (Man-Whitney test, Wilcoxonův neparametrický test a Friedmanův test), jež dále poskytují výsledky ukazující, že optimalizace webové stránky prostřednictvím UX designu vede k významnému zlepšení použitelnosti webové stránky a změnám uživatelského chování, které pozitivně ovlivňuje měřené metriky na webové stránce. Diplomová práce slouží jako základ pro další odborné i neodborné práce zaměřující se na optimalizaci webových stránek a zároveň má za cíl zvýšit povědomí o důležitosti UX designu z hlediska e-commerce, marketingu a přístupnosti pro starší nebo handicapované osoby.. -- Abstrakt: The aim of this work is to optimize the Meetfactory website through web redesign, which is based on Users Experience Design (UX). Primary data are used to achieve the goal, which are obtained through card sorting, usability testing, semi-structured interviews and analytical data collection using Google Analytics. Subsequent analytical data are processed by non-parametric statistical methods (Man-Whitney test, Wilcoxon nonparametric test and Friedman test), which further provide results showing that optimizing a website through UX design leads to significant improvements in website usability and changes in user behavior on the website. The diploma thesis serves as a basis for other scientific and non-proffesional works focused on website optimization and also increase awareness of the importance of UX design in terms of e-commerce, marketing and accessibility for the elderly or disabled audience.
    Celer, Čeněk, 1954-. Žambochová, Marta. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    internetový marketing. user experience design. konkurenceschopnost. UX design. optimalizace webu. redesign prostředí webu. testování použitelnosti. Google Analytics. web optimization. web interface redesign. usability testing. diplomové práce
    658.8:004.738.5. 004.055:7.05. 005.332.4. 339.137.2. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.