Počet záznamů: 1  

Využití mezipředmětových vztahů v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy (se zaměřením na 4. ročník)

  1. DA 12960
    Kotěrová, Tereza, 1997-
    Využití mezipředmětových vztahů v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy (se zaměřením na 4. ročník) / Tereza Kotěrová. -- 2021. -- 106 listů : ilustrace, noty. -- Vedoucí práce Martina Zemanová. -- Oponent Petr Zeman. -- Abstrakt: Cílem této diplomové práce je přiblížit téma mezipředmětových vztahů a zařazení do vyučovacího procesu v hodinách hudební výchovy. Diplomová práce dále nabízí zásobník pracovních listů, ve kterých jsou mezipředmětové vztahy aplikovány. V teoretické části se práce zabývá hudební výchovou na základních školách, problematikou mezipředmětových vztahů a vývojem žáků mladšího školního věku. Praktickou část tvoří dvacet pracovních listů pro čtvrtý ročník základní školy. Ke každému pracovnímu listu je vypracován metodický list pro pedagoga, který podrobně vysvětluje práci s daným pracovním listem.. -- Abstrakt: The aim of this diploma thesis is to present the topic of cross-curricular relations and their integration in the educational process in Music lessons. The thesis further offers a collection of worksheets, in which cross-curricular relations are applied. In the theoretical part, it deals with Music education at elementary schools, the issue of cross-curricular teaching and the development of children at early school age. The practical part consists of twenty worksheets for 4th grade primary school pupils. For each spreadsheet, there is a separate methodical guideline which describes how to work with the worksheet in detail.
    Zemanová, Martina, 1969-. Zeman, Petr, 1959-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    hudební výchova. základní školy. mezipředmětové vztahy. cross-curricular relations. music lesson. primary school. diplomové práce
    78:37.016. 373.3. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.