Počet záznamů: 1  

Kreativní výzkum

  1. KB 29281
    Collins, Hilary
    Kreativní výzkum : teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví / Hilary Collinsová ; přeložil Vít Mlejnek. -- První vydání. -- Praha : Institut umění - Divadelní ústav ; Brno : Barrister & Principal, 2017. -- 207 stran : ilustrace ; 23 cm. -- (Kultura & arts management). -- Přeloženo z angličtiny. -- Resumé: Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již působí. Nakladatelská anotace. Kráceno.. -- Resumé: Příručka přispívá k hlubšímu porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihuje jeho důležitost coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. -- ISBN : 978-80-7008-386-4 (Institut umění - Divadelní ústav ; brožováno). -- 978-80-7485-125-4 (Barrister & Principal ; brožováno) : Kč 245,00.
    Mlejnek, Vít
    kreativní průmysl. vědecký výzkum. odborné písemné práce - metodologie. vědecké práce - metodologie. creative industries. scientific research. professional papers - methodology. scientific reports - methodology. příručky. handbooks and manuals
    338.4:7.05. 001.891. 378.2. 001.81/.87. (035)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.