Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace a public relations

  1. KB 25777
    Marketingová
    Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.). -- První vydání. -- Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015. -- 118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm. -- Resumé: Průvodce, který umožňuje základní orientaci v oboru; určeno studentům, širší veřejnosti i těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci profese. Obsahuje přes dvě stě padesát hesel se stručným výkladem, u anglických termínů, které jsou v tomto oboru často používané, přináší i přepis výslovnosti.. -- Resumé: Výkladový slovník seznamuje s odbornými termíny a koncepty marketingové komunikace a public relations. -- ISBN : 978-80-246-3075-5 (brožováno).
    Halada, Jan, 1942-
    marketingová komunikace. public relations. oborová terminologie. communication in marketing. public relations. terminology (professional). terminologické slovníky. výkladové slovníky. terminological dictionaries. explanatory dictionaries
    658.8:316.77. 659.4. 81'373.46. (038)81. (038.072)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.