Počet záznamů: 1  

Porovnání vzdělávacích systémů v ČR a v Německu (Bavorsko a Sasko)

  1. DA 15341
    Studecká, Petra, 1980-
    Porovnání vzdělávacích systémů v ČR a v Německu (Bavorsko a Sasko) / Petra Studecká. -- 2023. -- 100 listů : grafy, schémata. -- Vedoucí práce Ivana Brtnová Čepičková. -- Oponent Jaromíra Šindelářová. -- Abstrakt: STUDECKÁ, Petra. Porovnání vzdělávacích systémů ČR a Německa (Bavorsko, Sasko) [Diplomová práce]. Ústí nad Labem: Pedagogická fakulta Univerzity Jana Evangelisty Purkyně, 2023. 100 s. Diplomová práce se zabývá popisem a porovnáním vzdělávacích systémů České republiky a Německa se zaměřením na Bavorsko a Sasko. Snahou práce je poskytnout základní přehled o těchto vzdělávacích systémech a zjistit jejich podobnosti a rozdíly. Práce je rozdělena na 2 části. V teoretické části práce jsou zpracovány obecné poznatky dostupné z odborné literatury o srovnávací pedagogice, vzdělávací politice a vzdělávacích systémech. Vymezuje základní pojmy a popisuje jejich základní funkce. V praktické části práce jsou pak popsány a porovnány jednotlivé vzdělávací systémy. Hlavním úkolem práce je podrobně popsat, porovnat a analyzovat vlastnosti systémy preprimárního, primárního a sekundárního vzdělávání České republiky a Německa, Bavorska a Saska, zjistit jejich podobnosti a rozdíly a také výhody či nevýhody těchto systémů.. -- Abstrakt: STUDECKÁ, Petra. Comparison of the education systems of the Czech Republic and Germany (Bavaria, Saxony) [Diploma thesis]. Ústí and Labem: Faculty of Education in Jan Evangelista Purkyně University, 2023. 100 pp. The diploma thesis deals with the description and comparison of the educational systems of the Czech Republic and Germany with a focus on Bavaria and Saxony. The aim of the work is to provide a basic overview of these educational systems and to find out their similarities and differences. The work is divided into 2 parts. In the theoretical part of the thesis, general knowledge available from the professional literature on comparative pedagogy, educational policy and educational systems is processed. It defines basic concepts and describes their basic functions. In the practical part of the thesis, individual educational systems are described and compared. The main task of the thesis is to describe in detail, compare and analyze the characteristics of the pre-primary, primary and secondary education systems of the Czech Republic and Germany, Bavaria and Saxony, to find out their similarities and differences, as well as the advantages and disadvantages of these systems.
    Brtnová Čepičková, Ivana, 1958-. Šindelářová, Jaromíra, 1961-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    vzdělávací politika. vzdělávací systémy. vzdělávací cíle. Česko. Německo. vzdělávací politika. vzdělávací systém. školský zákon. kurikulum. primární vzdělávání. sekundární vzdělávání. educational policy. educational systém. educational law. curriculum. primary education. secondary education. diplomové práce
    37.014.5. 37.091.4. 37.017. (437.3). (437.1/.3). (430). (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.