Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. KB 42399
    Jakubíková, Dagmar, 1948-
    Strategický marketing : strategie a trendy / Dagmar Jakubíková, Petr Janeček. -- 3. přepracované a rozšířené vydání. -- Praha : Grada Publishing, 2023. -- 428 stran : ilustrace ; 24 cm. -- (Expert). -- Abstrakt: Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol. -- ISBN : 978-80-271-3722-0 (brožováno) : Kč 599,00.
    Janeček, Petr
    strategický marketing. strategic marketing. učebnice vysokých škol. textbooks (higher)
    658.8:005.21. (075.8)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.