Počet záznamů: 1  

Analýza postojů žáků pátých ročníků k matematice na různých typech základních škol

  1. DA 14358
    Matějček, Václav, 1991-
    Analýza postojů žáků pátých ročníků k matematice na různých typech základních škol / Václav Matějček. -- 2022. -- 73 stran. -- Vedoucí práce Vlastimil Chytrý. -- Oponent Miroslava Janečková. -- Abstrakt: Na prvním stupni základních škol, se neobjevuje neochota učit se novým věcem, ani matematice. Podle mezinárodních výzkumů, ale i výzkumů, které se realizují při studiích, přibývá výsledků, že matematika je méně a méně oblíbená s přibývajícím věkem žáků. Proto se realizovala tato práce, aby poukázala na postoje žáků 5. ročníků různých typů základních škol. Data byla sbírána z běžných základních škol, školách alternativního vzdělávání a na školách s výukou Hejného matematiky.. -- Abstrakt: At the first level of primary schools, there is no aversion to learning new things, not even mathematics. According to international research, but also to research carried out in studies, the results show that mathematics is less and less popular as pupils get older. Therefore, this work was carried out to highlight the attitudes of pupils in 5th grade in different types of primary schools. Data was collected from mainstream primary schools, alternative education schools and schools teaching Hejný maths method.
    Chytrý, Vlastimil, 1984-. Janečková, Miroslava. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    matematická gramotnost. učivo základních škol. alternativní výuka. matematika. žáci. postoj. vzdělávání. základní školy. alternativní školy. maths. pupils. attitudes. education. primary schools. alternative schools. diplomové práce
    37.015.31:51. 373.3.016. 37.091.39. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.