Počet záznamů: 1  

Vliv alternativních výukových metod na rozvoj vybraných klíčových kompetencí ve výuce na gymnáziu

  1. DA 14257
    Dlouhá, Anna, 1995-
    Vliv alternativních výukových metod na rozvoj vybraných klíčových kompetencí ve výuce na gymnáziu / Anna Dlouhá. -- 2022. -- 55 listů. -- Vedoucí práce Ladislav Zilcher. -- Oponent Michal Vostrý. -- Abstrakt: Předkládaná diplomová práce zpracovává prostřednictvím akčního výzkumu téma aktivizujících metod a klíčových kompetencí ve vzdělávání. Cílem předkládané práce bylo zjistit vliv rozličných alternativních výukových metod na rozvoj zvolených klíčových kompetencí (kompetence komunikativní a k řešení problémů) u studentů gymnázia. Práci lze chápat jako vzorníček úkolů určených především studentům na gymnáziu. Provedený výzkum může rovněž posloužit jako výchozí bod dalšího bádání v oblasti zvolených, ale i zbývajících klíčových kompetencí, případně v oblasti dovedností.. -- Abstrakt: This diploma thesis shows thanks to action research topic of activating methods and key competencies in high school education. My goal was to find out the influence of alternative teaching methods on the development of selected key competencies (problem solving competency, communication competence) during lessons at secondary school. The thesis can be also used as a list of assignments, which can be used in daily praxis at high school. Even more the research can be starting point of other research in this or similar field of study.
    Zilcher, Ladislav. Vostrý, Michal. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Centrum pro sociální inovace a inkluzi ve vzdělávání
    vyučovací metody. klíčové kompetence. učivo středních škol. kompetence k řešení problémů. komunikační kompetence. aktivizující metody. key competencies. problem solving competency. communication competence. activating methods. diplomové práce
    37.091.3. 37.015.311. 373.5.016. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.