Počet záznamů: 1  

Co vidíš když jsi sám? Vnímání veřejného prostoru v kontextu vizuálního smogu

  1. DA 14718
    Batka, Daniela, 1995-
    Co vidíš když jsi sám? Vnímání veřejného prostoru v kontextu vizuálního smogu / Daniela Batka. -- 2022. -- 45 stran : ilustrace (převážně barevné). -- Vedoucí práce Jiří Kovanda. -- Oponent Tereza Bonaventurová. -- Abstrakt: V teoretické části se zabývám vnímáním veřejného prostoru a jeho definicí. Pracuji s pojmy domov, soukromý prostor a veřejný prostor a jeho různorodou interpretací. Zajímá mne rozdílnost výkladu a pocity, které v těchto prostorách zažíváme. K reflektování tohoto používám mnou vypracované dotazníky či audio záznamy z rozhovorů a publikace zabývající se tímto tématem. V praktické části vytvářím instalaci simulující výřez z domácnosti, ve které původně dekorativní prvky již ztratily svou funkci a atmosféra je spíše ponurá a odosobněná. Celá instalace osciluje na hraně mezi něčím velmi jemným a intimním, čeho se sotva dotkneme, a odcizeností.. -- Abstrakt: In the theoretical part I deal with the perception of public space and its definition. O work with the terms home, private space and public space and its various definitions. I am interested in the deifferences in interpretation and the feelings we experience in these spaces. To reflect on this, I use quastionnaires, interviews and published publication dealing with this topic. In the practical part I create an installation simulating cutout from a household. In which the originally decorative emelents have already lost their function and the atmosphere is rather gloomy and depersonalized. The whole installation oscillates on the edge between something very subtle and intimate, something we barely touch and alienation.
    Kovanda, Jiří, 1953-. Bonaventurová, Tereza. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér Peformance/Objekt-Prostor-Akce
    performance (umění). moderní umění. veřejná prostranství. veřejný prostor. soukromý prostor. domov. hranice intimity. odcizenost. komunikace. vnímání. vysoké umění. popkultura. reklamní tvorba. public space. private space. home boundaries of intimacy. alienation. communication. perception. high art. pop culture. advertising. diplomové práce
    7.038.531. 7.036/.038. 711.61. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.