Počet záznamů: 1  

Objevování moderního umění ve 4. a 5. třídě základní školy

  1. DA 13777
    Studničková, Kateřina, 1993-
    Objevování moderního umění ve 4. a 5. třídě základní školy / Kateřina Studničková. -- 2022. -- 179 listů : barevné ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Vladimír Šavel. -- Oponent Dagmar Jurková. -- Abstrakt: Diplomová práce Objevování moderního umění ve 4. a 5. třídě základní školy je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na výtvarnou výchovu coby školní předmět a jeho pojetí v RVP ZV, dále pak na charakteristiku vývojového období mladšího školního věku a na výběr jednotlivých etap moderního umění. Praktickou část tvoří projekt se žáky 4. a 5. ročníku základní školy. Cílem projektu bylo vybudovat, či prohloubit v dětech vztah k modernímu umění formou tvůrčích činností a prostřednictvím zážitku, které by pomohly rozvíjet jejich výtvarné cítění.. -- Abstrakt: The diploma thesis Discovering modern art in the 4th and 5th grade of primary school is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on art education and its conception in the FEP EE, next on the characteristics of the developmental period of middle childhood, and on the selection of individual stages of modern art. The practical part consists of a project carried out with 4th and 5th grade elementary school students. The aim of the project was to create or deepen children's relationship to modern art through creative activities and to develop their artistic sensibility through experience.
    Šavel, Vladimír, 1949-. Jurková, Dagmar. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    výtvarná výchova. artefiletika. moderní umění. učivo základních škol. výtvarný projekt. zážitek. objevování. art education. art project. artephiletics. experience. discovering. modern art. diplomové práce
    72/76:37.016. 37.015.31:72/79. 7.036/.038. 373.3.016. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.