Počet záznamů: 1  

Deutsche und tschechische Werbespots internationaler Unternehmen. Eine kontrastive Untersuchung

  1. DA 15196
    Kriesmanová, Zuzana, 1994-
    Deutsche und tschechische Werbespots internationaler Unternehmen. Eine kontrastive Untersuchung / Zuzana Kriesmanová. -- 2021. -- 64 listů : grafy. -- Vedoucí práce Georg Schuppener. -- Název a text práce v německém jazyce. -- Abstrakt: Cílem této diplomové práce je jazyková analýza televizních reklam mezinárodních společností z kontrastivního hlediska. Reklamy jsou vybrány ze třech rozdílných oblastí, a to drogerie, technika a potraviny. Jde o reklamy společností, které fungují jak v Německu, tak v České republice a pro jejich reklamu byla použitá stejná videonahrávka. Jazyk je zkoumán z lexikálního hlediska a s důrazem na internacionalismy a anglicismy.. -- Abstrakt: The objective of the diploma thesis is a lexical analysis of TV commercials created by international corporations. The analysis applies the contrastive perspective. The commercials are chosen from three different areas - drugstore, technology, and grocery. The selected companies which commercials are to be analysed operate in Germany as well as in the Czech Republic. Moreover, the advertisements are chosen to be of the same visual format, the very same video spots were used in both countries. The subject of the analysis is the language of the sports, being analysed from lexical perspective with a specific focus on the usage of internationalisms and anglicisms.
    Schuppener, Georg, 1968-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky
    němčina. televizní reklama. jazyková analýza. reklama. lexikologie. anglicismus. internacionalismus. kontrastivní lingvistika. TV commercials. lexicology. anglicism. internationalism. contrastive linguistics. diplomové práce
    811.112.2. 659.1:654.198. 81'42. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.