Počet záznamů: 1  

Možnosti navyšování návštěvnosti Státního zámku Ploskovice

  1. DA 12323
    Gabštůrová, Marie, 1997-
    Možnosti navyšování návštěvnosti Státního zámku Ploskovice / Marie Gabštůrová. -- 2020. -- 40 stran : grafy. -- Oponent Čeněk Celer. -- Vedoucí práce Michaela Jánská. -- Abstrakt: Tématem práce je návštěvnost Státního zámku Ploskovice a jejím cílem je zjistit, na které faktory, a s tím marketingové nástroje, by se Státní zámek Ploskovice měl zaměřit s ohledem na cílové skupiny, což by mělo vést ke zvýšení návštěvnosti a tendenci návštěvníků se vracet k dané destinaci. V této práci bude využit kvantitativní průzkum v podobě dotazníkového šetření, z něhož budou analyzována primární data a budou využita data sekundární, která budou v podobě informací o dosavadní návštěvnosti Státního zámku Ploskovice, a o využívaných marketingových nástrojích. Z následné analýzy by měly vyplynout persony, na které by se měl zámek zaměřit, marketingové nástroje, které na tyto cílové skupiny zacílit a zjistit, které typy a faktory využít pro nalákání nových a udržení stálých zákazníků. Tyto informace budou přínosné pro samotný Státní zámek Ploskovice, nejen pro lepší orientaci ve svých návštěvnících a navýšení návštěvnosti, ale i jako zpětná vazba.. -- Abstrakt: The topic of this work is the visit of the State Castle Ploskovice and its aim is to find out which factors and marketing tools the State Castle Ploskovice should focus on with regard to the target groups, which should lead to increased attendance and the tendency of visitors to return to the destination. In this work, quantitative research will be used in the form of a questionnaire survey, from which the primary data will be analyzed and secondary data will be used, which will be in the form of information about the current attendance of the State Castle Ploskovice and marketing tools used. The subsequent analysis should show the people to whom the lock should focus, marketing tools that target these target groups and find out which types and factors to use to attract new and retain regular customers. This information will be beneficial for the State Chateau Ploskovice itself, not only for better orientation in its visitors and increase in attendance, but also as feedback.
    Celer, Čeněk, 1954-. Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    Ploskovice (zámek). marketing cestovního ruchu. kulturní dědictví. Česko. návštěvnost. motivace. marketing památek. attendance. motivation. tourism. cultural heritage. marketing of monuments. bakalářské práce
    (437.3). (437.1/.3). 338.487:658.8. 930.85. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.