Počet záznamů: 1  

Alternativní metody a postupy ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace v hlavním vzdělávacím proudu na 1. stupni ZŠ

  1. DA 12213
    Rýznarová, Nikol, 1994-
    Alternativní metody a postupy ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace v hlavním vzdělávacím proudu na 1. stupni ZŠ / Nikol Rýznarová. -- 2020. -- 135 listů : ilustrace, grafy, mapy. -- Oponent Jan Melichar. -- Vedoucí práce Lukáš Círus. -- Abstrakt: Tato diplomová práce zkoumá propojení alternativních metod a postupů ve výuce v běžných základních školách v oblasti matematika a její aplikace. Zaměřuje se na historický vývoj alternativních škol a vývoj hlavního proudu vzdělávání v oblasti matematika v ČR a SR. Současnost alternativních škol v ČR prezentuje praktická část vytvořenými mapami s přesným zakreslením polohy všech škol, které jsou dostupné on-line. Výzkumná část se zaobírá aplikací vytvořených materiálů ve vybraných základních školách.. -- Abstrakt: This thesis examines the interconnection of alternative methods and practises in teaching in mainsteam education in the field of mathematics and it´s application. It focuses on the historical development of alternative schools and the development of mainstream education in mathematics in the Czech Republic and Slovakia. The present of alternative schools in the Czech Republic presents practical parts realized by maps with an accurate drawing of the location of all schools that are available online. The research part evaluates the application of prepared materials in selected elementary schools.
    Melichar, Jan, 1940-2022. Círus, Lukáš, 1976-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Centrum pedagogické praxe
    matematika. dějiny výchovy a vzdělávání. výchova a vzdělávání. reformní pedagogika. alternativní školy. mathematics. alternative schools. diplomové práce
    37.0(091). 51. 37.0. 376. 37.013-028.79. 373-028.82. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.