Počet záznamů: 1  

Vybrané aspekty ovlivňující kvalitu vyučovací hodiny na 1. stupni základní školy

  1. DA 12626
    Hromádková, Nikol, 1995-
    Vybrané aspekty ovlivňující kvalitu vyučovací hodiny na 1. stupni základní školy / Nikol Hromádková. -- 2020. -- 115 listů : grafy, schémata. -- Vedoucí práce Ivana Brtnová Čepičková. -- Oponent Vlastimil Chytrý. -- Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá vybranými didaktickými aspekty, které mohou mít vliv na kvalitu výuky a mezi ně jsou zahrnuty výukové cíle, analýza obsahu učiva, výukové metody a sebereflexe učitele. Teoretická část je zaměřena na jejich popis. V praktické části jsou k těmto aspektům zjišťovány postoje učitelů 1. stupně ZŠ a následně jsou porovnávány s doporučeními z odborných publikací. Před dosažením tohoto hlavního cíle musely být nejprve splněny dílčí cíle, kterými se zamýšlí nastudování literatury; výběr konkrétních didaktických aspektů ovlivňující kvalitu výuky; volba vhodné výzkumné metody; výběr odborných myšlenek pro následnou formulaci Q-typů; realizace výzkumu; detailnější popis výsledných Q-typů; statistické zpracování získaných dat a závěrečné vyhodnocení zjištěných výsledků.. -- Abstrakt: This diploma thesis focuses on selected didactic aspects that could influence quality of education. By the term "didactic aspects" are meant education goals, analysis of curriculum content, teaching methods and teacher's self-reflection. The theoretical part is focused on description of these aspects and the practical part on the primary school teachers' attitudes towards them. Subsequently, these aspects are compared with recommendations of selected authors. Before achieving the main goal, several subgoals needed to be achieved. These subgoals are: studying specialized literature, selecting specific didactic aspects which affected the quality of lesson, choosing the way for final evaluation of the results obtained, choosing a selection of expert ideas for subsequent formulation of Q-typs, realizing the research, completing of statistical processing of data loops, forming of more detailed description of the resulting Q-typs and evaluating the final results obtained.
    Brtnová Čepičková, Ivana, 1958-. Chytrý, Vlastimil, 1984-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    kvalita vzdělávání. základní školy. kvalita výuky. vzdělávací cíle. obsah učiva. výukové metody. sebereflexe učitele. Q-metodologie. quality of education. educational goals. content of curriculum. teaching methods. self-reflection teacher. primary school. Q-methodology. diplomové práce
    37.0:005.6. 373.3. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.