Počet záznamů: 1  

Sekundární analýza TIMSS 2015

  1. KB 28795
    Brusenbauch Meislová, Monika, 1984-
    Sekundární analýza TIMSS 2015 : moderní metody výuky a ICT pohledem mezinárodních i národních datových zdrojů / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková. -- Praha : Česká školní inspekce, 2018. -- 88 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm. -- Na obálce označení 2017/2018. -- ISBN : 978-80-88087-18-2 (v knize neuvedeno ; brožováno) ISBN (chybné) 978-80-88087-16-8.
    Daniel, Stanislav. Folwarczný, Roman. Hájek, Oldřich, 1981-. Lebeda, Tomáš, 1976-. Lysek, Jakub, 1989-. Marek, Daniel, 1969-. Navrátilová, Alena. Soukop, Michal. Zymová, Kateřina. Žídková, Markéta, 1975-
    Trends in International Mathematics and Science Study (projekt). 2015. 2011-2020. hodnocení žáků. základní školy. školní úspěšnost. matematika. přírodovědná gramotnost. pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020. evaluation of school children. elementary schools. school success. mathematics. science literacy. educational research - Czechia - 2011-2020. výzkumné zprávy. research reports
    37.091.26/.27. 373.3. 37.091.212.7-026.18. 51. 37.03:5. 37.012. (437.3). (047.31)

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.