Počet záznamů: 1  

Druhá mocnina a její chápání žáky 2. stupně základní školy

  1. DA 11286
    Kučerová, Kateřina, 1978-
    Druhá mocnina a její chápání žáky 2. stupně základní školy / Kateřina Kučerová. -- 2019. -- 90 stran : ilustrace, grafy + 1 CD. -- Oponent Jan Kopka. -- Vedoucí práce Magdalena Krátká. -- Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na druhou mocninu a její chápání žáky druhého stupně. Toto téma je velmi rozsáhlé a je možné zaujmout mnoho pohledů. Záleží na každém autorovi, na jakou část tématu se zaměří. V této práci je popsáno zavádění pojmu a jeho zabudování do struktury již získaných dovedností a vědomostí. Text se zaměřuje na 2. stupeň ZŠ. Popisuje, jak se rozvíjí myšlenkové mapy. Žáci z prvního stupně přicházejí již s jednotlivými informacemi, které je třeba utřídit a zabudovat do konceptů. Věnuje se jednotlivým tématům, ve kterých se objevuje druhá mocnina, probíraným na 2. stupni základní školy sestaveným podle platného rámcově vzdělávacího plánu vydaným Národním institutem pro vzdělávání. Poukazuje na různorodost dostupných didaktických materiálů. U vybraných řad učebnic je popsáno, jak autoři zavádějí nový pojem. Nedílnou součástí práce je praktická část, která obsahuje šetření současného stavu úrovně osvojení podle Bloomovy taxonomie.. -- Abstrakt: The thesis is focused on the square and the second instance of elementary school pupils. This topic is very large and it is possible to take many views. Depends on what part of each author on the subject. In this work, described the introduction of the concept of and incorporation into the structures already acquired skills and knowledge. Text focuses on secondary school. Work describes how developing mind maps. The Pupils come from with the information to be incorporated into and concepts. It devotes individual topics, in which the square, raised at the stage 2. general terms according to the plan drawn up by the National institute for educational training. It points out the variety of available teaching materials. In selected among the authors described how introducing a new concept. In the selected series described how the authors introduced a new concept. An integral part of the work practical part, which contains the current level of adoption pursuant to Bloom's Taxonomy.
    Kopka, Jan, 1941-. Krátká, Magdalena, 1977-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Přírodovědecká fakulta. Katedra matematiky
    matematické myšlení. matematika. Pythagorova věta. objemy pravidelných čtyřbokých těles. didaktická analýza učebnic. didaktický test. Pythagoras theorem. volume of regular four-dimensional bodies. didactic analysis of textbooks. didactic test. diplomové práce
    51:165. 51. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.