Počet záznamů: 1  

Komparace využíváných metod pedagogem při vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice a Velké Británii

  1. DA 11098
    Červencová, Libuše, 1996-
    Komparace využíváných metod pedagogem při vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice a Velké Británii / Libuše Červencová. -- 2019. -- 75 listů : barevné ilustrace, schémata. -- Vedoucí práce Ladislav Zilcher. -- Oponent Václava Tomická. -- Abstrakt: Bakalářská práce bude zaměřená na rozdíly využívaných metod při vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice a Velké Británii. Práce bude rozdělena na teoretickou a empirickou část, přičemž teoretická část přiblíží strukturu a formu školství v obou státech, jejich základní dokumentaci, zásady, režim dne a způsoby hodnocení. Pro empirickou část byly vybrány kvalitativní metody a to pozorování a hloubkové rozhovory s učiteli. Vyhodnocení dat bude zpracováno otevřeným a následně axiálním kódováním. Výzkumným vzorkem budou žáci a učitelé na 1. stupni základní školy. Výsledkem výzkumu bude porovnání a následné doporučení přístupů, metod a prostředků, které by mohly přispět adaptaci a orientaci žáků v cizojazyčném prostředí.. -- Abstrakt: The bachelor thesis will focus on the differences in the methods used in the education of pupils with a different mother tongue in the Czech Republic and the UK. The thesis will be divided into the theoretical and empirical part, the theoretical part will bring out the structure and form of education in both states, their basic documentation, principles, day mode and methods of evaluation. For the empirical part qualitative methods were chosen, namely observation and in-depth interviews with teachers. Data evaluation will be processed by open and then axial coding. The research sample will be made up by pupils and teachers at elementary school. The result of the research will be the comparison and subsequent recommendation of approaches, methods and resources that could contribute to adaptation and orientation of pupils in a foreign language environment.
    Zilcher, Ladislav. Tomická, Václava. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    bilingvní vzdělávání. integrovaná výchova a vzdělávání. vzdělávací systém. první stupeň základní školy. žák s odlišným mateřským jazykem. integrace. educational system. primary school. pupil with a different mother tongue. integration. bakalářské práce
    37.0:81'246.2. 37.043.2. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.