Počet záznamů: 1  

Didaktický materiál pro individualizovanou podporu žáků s vývojovou dysfázií

  1. DA 10805
    Prchalová, Ludmila, 1988-
    Didaktický materiál pro individualizovanou podporu žáků s vývojovou dysfázií / Ludmila Prchalová. -- 2019. -- 83 listů + 2 brožury. -- Vedoucí práce Jaroslav Říčan. -- Oponent Václava Tomická. -- Obsahuje Kódování otázek a didaktický materiál - publikace s názvem Povídej, vyprávěj, čti. -- Abstrakt: Diplomová práce se věnuje analýze didaktického materiálu pro individualizovanou podporu žáků s vývojovou dysfázií. Cílem práce je na základě interview s logopedy vytvořit didaktické materiály pro individualizovanou podporu žáků s vývojovou dysfázií. V teoretické části jsou akcentovány legislativní vymezení problematiky, úloha individualizované podpory speciální pedagogiky jako vědní disciplíny s důrazem na subdisciplínu logopedie, konkrétně na dysfázii. Praktická část práce spadá do oblasti kvalitativního výzkumu, který posloužil jako východisko pro metodickou část. Práce je zaměřena na individuální práci logopedů. Měla za úkol vytvořit didaktický materiál podporující péči žáků s dysfázií v individualizované péči logopedů.. -- Abstrakt: This diploma thesis deals with the analysis of didactic material for individualized support of pupils with developmental dysphasia. The aim of this thesis is to create didactic materials for individualized support of pupils with dysphasia. In the theoretical part are emphasized the legislative definition of the problem, the role of individualized support of special pedagogy as a science discipline with an emphasis on the subdisciplinary speech therapy, namely on dysphasia. The practical part of the thesis belongs to the field of qualitative research, which served as the basis for the methodological part. The thesis is focused on the individual work of speech therapists. It is intended to be didactic material supporting the care of dysphasia students in the individualized care of speech therapists.
    Říčan, Jaroslav. Tomická, Václava. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    speciální pedagogika. podpůrná opatření (vzdělávání). poruchy řeči. děti s vadami řeči. narušená komunikační schopnost. vývojová dysfázie. inkluze. logopedická intervence. jazyk. řeč. vzdělávání. impaired communication ability. developmental dysphasia. inclusion. speech therapy. language. speech. education. diplomové práce
    376. 37.04. 616.22-008.5. 616.89-008.434. 316.344.6-056.264-053.2. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.