Počet záznamů: 1  

Aplikace metody PRVA u dětí se zkušeností s Montessori školou v mladším školním věku

  1. DA 11249
    Polyak, Nataliya, 1992-
    Aplikace metody PRVA u dětí se zkušeností s Montessori školou v mladším školním věku / Nataliya Polyak. -- 2019. -- 71 listů : barevné ilustrace. -- Vedoucí práce Jiří Závora. -- Oponent Ondřej Pešout. -- Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na aplikaci metody PRVA u dětí se zkušeností s Montessori školou v mladším školním věku. Výzkumným problémem této práce je procesuální průběh aplikace metody PRVA u dětí s mentálním věkem od 9 do 11 let, které mají zkušenost s Montessori výukou od první třídy. Výzkumný projekt byl realizován jako kvalitativní evaluace procesu aplikace metody PRVA na uvedeném souboru zkoumaných dětí. Výsledky a závěry této práce poukázaly na to, že děti mající Montessori výuku jsou velice vnímavé a velmi dobře dokážou popisovat vyvstalé skutečnosti. Dalším zjištěním je, že děti s Montessori výukou mají velice rozvinutou představivost a slovní zásobu, umí barvitě popisovat své pocity a velmi dobře je vnímají.. -- Abstrakt: This diploma thesis focuses on the application of the PRVA method in children with an experience with Montessori in the younger school age. The research topic of this work is the process of application of the PRVA method with children with mental age from 9 to 11 years who have already experience with Montesori education from the first class. The research project was realized as a qualitative evaluation of the proces of application of the PRVA method in the aforementioned set of children. Results and conclusions of this diploma thesis pointed out, that children who are having Montessori education are very receptive and they are able to very well describe experience they have gained. Further finding is, that children with Montesori education have a very developed imagination and vocabulary, they can richly describe their feelings and also perceive them very well.
    Závora, Jiří, 1971-. Pešout, Ondřej. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra psychologie
    výchova a vzdělávání. metoda Montessori. mladší školní věk. kvalitativní evaluace. younger school age. Montesori education. qualitative evaluation. diplomové práce
    37.0. 376. 37.091.4. 371.4. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.