Počet záznamů: 1  

Komunikace jako součást výtvarných činností u dětí mladšího školního věku v různých generačních a sociálních prostředích

  1. DA 10737
    Matysková, Vendula, 1993-
    Komunikace jako součást výtvarných činností u dětí mladšího školního věku v různých generačních a sociálních prostředích / Vendula Matysková. -- 2019. -- 109 listů : barevné ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Vladimír Šavel. -- Oponent Lenka Minaříková. -- Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Komunikace jako součást výtvarných činností u dětí mladšího školního věku v různých generačních a sociálních prostředích" se zabývá zprostředkováním výtvarného umění žákům pomocí školní galerie. Tato kvalifikační práce obsahuje dvě části. První část se skládá z teoretických poznatků o umění a jeho souvislostech ve vztahu ke kultuře a komunikaci. Dále se podrobněji zabýváme výtvarnou výchovou a jejími koncepty. Následuje představení konkrétních příkladů jednotlivých pojetí, jako je výtvarný projekt nebo galerijní pedagogika. Tato pojetí výtvarné výchovy se stala východiskem pro druhou část kvalifikační práce, která je prakticky zaměřená. Praktická část se skládá z deseti podrobných příprav v rámci výtvarného projektu. V jednotlivých fázích žáci řeší projektové problémy, které vedou k otevření galerie. Každá z příprav obsahuje fotodokumentaci celého průběhu činnosti.. -- Abstrakt: Diploma thesis titled "Communication as a part of art activities aimed on children in elementary school in different generational and social environments" deals with mediation of fine arts using school gallery for students. This thesis consists of two parts. First part consists of theoretical knowledge about art and context connected to culture and communication. Furthermore, the thesis deals with more detailed description of fine arts and its concepts. Next there is a presentation of concrete examples of individual concepts such as art project or gallerical pedagogy. These concepts became the starting point for second part of this thesis which is focused practically. Practical part consists of ten detailed preparations for art project. In individual phases students deal with problems with projects that are related with gallery opening. Each preparation contains photo documentation throughout the course of the activity.
    Šavel, Vladimír, 1949-. Minaříková, Lenka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    výtvarná výchova. výtvarné umění. galerijní pedagogika. výtvarný projekt. galerie. art. art lesson. art project. gallery pedagogy. gallery. diplomové práce
    72/76:37.016. 72/76. 37.01:[72/76:069]. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.