Počet záznamů: 1  

Typologie výuky dějin umění ve výtvarné výchově na 2. stupni ZŠ

  1. DA 10468
    Andrlová, Lucie, 1995-
    Typologie výuky dějin umění ve výtvarné výchově na 2. stupni ZŠ / Lucie Andrlová. -- 2018. -- 103 listů : ilustrace, grafy. -- Vedoucí práce Miloš Makovský. -- Oponent Dagmar Myšáková. -- Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá výukou dějin umění ve výtvarné výchově na druhém stupni vybraných základních škol a na nižším stupni vybraných víceletých gymnázií. Formou dotazníků a hospitací v konkrétních třídách sleduji zejména metody a formy výuky a způsoby aktivizace a motivace žáků učitelem. Cílem mé práce je sledované aspekty popsat, vzájemně porovnat a soustředit se na to, které z nich byly v pozorované výuce zásadní a efektivní.. -- Abstrakt: The topic of my bachelors work is focused on teaching of the history of arts at t the 2nd grade of elementary school. Through the questionnaires and hospitality at classroom, I follow study methods and forms of teaching and ways of activating and motivating children by the teacher. The aim of my work is to describe, compare and analyze these aspects of the study and to focus on which of them were crucial and effective in the observed teaching.
    Makovský, Miloš, 1984-. Myšáková, Dagmar, 1989-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výtvarné výchovy
    dějiny výtvarného umění. výtvarná výchova. základní vzdělávání. metody a formy výuky. motivace. history of arts. art education. elementary education. methods and forms of teaching. motivation. bakalářské práce
    72/76(091). 72/76:37.016. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.