Počet záznamů: 1  

Analýza pedagogických postupů při práci s dítětem s hyperkinetickou poruchou

  1. DA 8486
    Sirůčková, Barbora, 1995-
    Analýza pedagogických postupů při práci s dítětem s hyperkinetickou poruchou / Barbora Sirůčková. -- 2017. -- 73 listů : grafy + 1 DVD. -- Vedoucí práce Arnošt Smolík. -- Oponent Ilona Pešatová. -- Abstrakt: Cílem bakalářské práce s názvem Analýza pedagogických postupů při práci s dítětem s hyperkinetickou poruchou je, na základě teoretické analýzy a realizovaného výzkumného šetření, zjistit postupy pedagogů 1. stupně základní školy při práci s dítětem s hyperkinetickou poruchou. Dále pak nalézt strategie pedagogů, jež považují za funkční a osvědčené a kompetence, nezbytné při práci s dítětem s hyperkinetickou poruchou. Bakalářská práce se skládá z teoretické a empirické části. Teoretická část bakalářské práce se zaobírá základními teoretickými východisky hyperkinetické poruchy s ohledem na vybrané edukační problémy u dětí, se kterými se lze s vyšší pravděpodobností setkat v rámci 1. stupně základní školy. Dále se podrobněji věnuje možnostem práce s jedinci s hyperkinetickou poruchou. Empirické šetření realizované v rámci výzkumné části bakalářské práce je zaměřeno na analýzu postupů pedagogů při práci s žáky s hyperkinetickou poruchou, kteří navštěvují 1. stupeň základní školy. Získané informace jsou analyzovány a vzájemně porovnávány. Na základě výzkumného šetření jsou stanovena doporučení pro sociálně-pedagogickou praxi.. -- Abstrakt: The main goal of the thesis is the Analysis of pedagogical approaches at work with a child with hyperkinetic disorder. The thesis is based on a theoretical analysis of data research where the main target is to find out pedagogical approaches at work with a child with hyperkinetic disorder at primary school pupils. Another goal of the thesis is to find out pedagogical strategies that they consider as functional and verified, and competencies that are necessary at work with a child with hyperkinetic disorder. The thesis consists of theoretical and empirical parts. Theoretical part of the thesis deals with the fundamental theoretical basis of hyperkinetic disorder in relation to chosen educational problems at children they may be more likely to meet in the framework of primary school. Another aspect of theoretical thesis is focused on finding opportunities to work with individuals with hyperkinetic disorder. Empirical research realized within the researched part of the thesis is focused on the analysis of pedagogical approaches at work with pupils with hyperkinetic disorder who attend primary school. Collected data are analyzed and compared. On the basis of the research are set out recommendations for socio-pedagogic practice.
    Smolík, Arnošt. Pešatová, Ilona. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou. sociální pedagogika. hyperkinetická porucha. hyperkinetic disorder. Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). bakalářské práce
    616.89-008.47-008.481. 37.013.42. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.