Počet záznamů: 1  

Budování značky alkoholického nápoje

  1. DA 8197
    Pyšný, Tomáš, 1992-
    Budování značky alkoholického nápoje / Tomáš Pyšný. -- 2017. -- 60 listů : grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Michaela Jánská. -- Oponent Julius Janáček. -- Abstrakt: Pro budování značky ovocného likéru Square je nezbytné dosahovat zisku, ale v posledních třech letech se snižovaly objemy prodeje této značky nejen na ústeckém trhu, ale také v celé České republice. Tato diplomová práce nalézá nástroje, které povedou opět ke zvyšování objemů prodeje této značky. S cílem nalézt tyto nástroje byla využita kompletní analýza interního a externího prostředí značky. Z těchto dat se jeví několik možných strategií, kde můžeme ponechat Square mezi ovocnými likéry, anebo jej převedeme do jiné kategorie alkoholu. V případě, že by měl být Square ponechán mezi ovocnými likéry, tak bude pro něj nejlepší se orientovat na velké zahraniční trhy. Ideální cestou je ovšem transformace Square z kategorie ovocných likérů na jinou kategorii alkoholu s podobným charakterem a stejnou cílovou skupinou.. -- Abstrakt: For building a brand of fruit liqueur Square is indispensable to reach a profit but the sales volumes of this brand have been decreasing not only in Ústí nad Labem region market but in the whole Czech Republic for last three years. This master thesis searches for some tools which will again lead to an increase in sales volumes of this brand. In order to find these tools, a complete analysis of the internal and external environment of the brand was used. These data show several strategies either to keep Square in fruit liqueurs or to move it into a different category of alcohol. In case of keeping Square in fruit liqueurs, it would be the best to focus on big foreign markets where fruit liqueurs are popular. But the ideal way would be transformation of Square and place it to a different category of alcohol with a similar character and the same target group.
    Jánská, Michaela. Janáček, Julius. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    podniková ekonomika. lihovarnictví. Square. ovocné likéry. alkohol. fruit liqueurs. alcohol. diplomové práce
    658. 663.5. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.