Počet záznamů: 1  

Fenomén Harry Potter jako podnět pro tvůrčí psaní a čtení

  1. DA 7533
    Pakandlová, Sabina, 1991-
    Fenomén Harry Potter jako podnět pro tvůrčí psaní a čtení / Sabina Pakandlová. -- 2016. -- 109 listů : barevné ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Adam Krupička. -- Oponent Barbora Schneiderová. -- Abstrakt: Cílem této diplomové práce je využití literárního díla (sedmidílná sága o Harry Potterovi) v literární výchově nebo kursech tvůrčího psaní. První část práce je věnovaná autorce fikčního světa, Joanne Kathleen Rowlingové a analýze samotného příběhu. Dále následuje krátké seznámení s metodou tvůrčí psaní a její propojení s RVP. Druhou částí je představení úloh kreativního psaní. Za pomoci literatury a vlastní fantazie vzniklo osmnáct originálních, samostatných a tvůrčích úloh zaměřených na tvořivou práci s konstrukcí a re-konstrukcí textu. Jednotlivé úkoly jsou věnované kouzelným postavám z knižní. Následuje analýzy tří zvolených úloh (zadání účastníkům proběhlo pomocí online skupiny, která byla pro tyto účely vytvořena). Cílem této práce je vytvoření tvůrčích úkolů spojených společným tématem a zapojení sociálních sítí do tvůrčích aktivit.. -- Abstrakt: The aim of this thesis is the utilization of the saga Harry Potter in teaching or in creative writing courses. The first part is dedicated to the magical world of the author written by Joanne Kathleen Rowling and the analysis of the story itself. I also shortly introduced creative writing and connected with the RVP. The second part of thesis is the presentation of creative writing tasks. With the help of literature and my own fantasy I created eighteen original, independent and creative tasks focused on creative work with the construction and re-construction of the text. Individual tasks are dedicated to the magical characters from the book series about the young wizard. Then followed by selecting three creative roles, including analysis of individual results and their assignment to participants in online group that has been created for this purpose. The aim of this work is the creation of creative tasks connected by a common theme, and the involvement of social networks in creative activities.
    Krupička, Adam. Schneiderová, Barbora. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    tvůrčí psaní. tvůrčí úloha. skupina účastníků. sociální síť. creative writing. creative tasks. group participants. social network. diplomové práce
    808.1. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.