Počet záznamů: 1  

Aktuální úroveň práce s Orffovým instrumentářem na různých typech škol

  1. DA 8081
    Studená, Veronika, 1982-
    Aktuální úroveň práce s Orffovým instrumentářem na různých typech škol / Veronika Studená. -- 2017. -- 68 listů, 12 nečíslovaných listů příloh. -- Oponent Jiří Holubec. -- Vedoucí práce Lenka Přibylová. -- Abstrakt: Dějiny hudební pedagogiky mají ve svém slovníku mnoho zvučných jmen. Carl Orff patří bezesporu mezi ně. Jeho Schulwerk je forma elementární hudební výchovy, smyslem které je spojení hudební a rytmicko-pohybové výchovy. Staví na aktivitě a reakcích dítěte, rozvíjí jeho vlohy a je tak přímým naplněním Komenského Scholy Ludus a myšlenky o tvořivém vyučovacím procesu. Cílem mé práce je podat ucelený pohled na současný stav práce s Orffovým instrumentářem na různých typech škol.. -- Abstrakt: There have been quite a few renowned characters in the history of music pedagogy. Without a doubt, Carl Orff is one of them. His Schulwerk is a form of elementary music education, the purpose of which is to combine music with rhythmic-physical education. It builds on the activity and response of the child and develops their talents, thus directly accomplishing the principles of Schola Ludus by Comenius as well as the concept of a creative teaching process. My thesis is aimed at providing a comprehensive overview of the present state of application of Orrf's armamentarium at different types of schools.
    Holubec, Jiří, 1959-. Přibylová, Lenka, 1949-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy
    hudební výchova. předmětová didaktika. Orffův instrumentář. pedagogika. Carl Orff. rytmus. hudební nástroje. Orff armamentarium. pedagogy. music education. didactics. rhythm. musical instruments. diplomové práce
    78:37.016. 37.016.026. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.