Počet záznamů: 1  

Marketingový mix prodejny se zdravými potravinami

  1. DA 7676
    Košťálová, Lucie, 1993-
    Marketingový mix prodejny se zdravými potravinami / Lucie Košťálová. -- 2016. -- 57 listů : barevné ilustrace, grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Hana Suchánková. -- Oponent Petr Hetto. -- Abstrakt: Bakalářská práce s názvem "Marketingový mix prodejny se zdravými potravinami" je zaměřena na zanalyzování současné podoby marketingového mixu této prodejny a následné navržení možných zlepšení. První část práce je zaměřena na vysvětlení toho, co to vlastně je zdravá výživa a zdravý životní styl a jaké postavení v současnosti má. V aplikační části je popsán současný marketingový mix prodejny, analýza konkurence a situační analýza. Také je zde zhodnocení marketingového mixu dané firmy na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou navržena doporučení pro možné zlepšení marketingového mixu.. -- Abstrakt: The bachelor thesis called "Marketing mix of a store with healthy food" is focused on analyzing the current form of the marketing mix of this store and then making suggestions for possible improvements. The first part of this thesis is focused on explaining what actually healthy eating and healthy lifestyle is and what status it currently has. In the practical part the current marketing mix of the store, competition analysis and situation analysis are described. There is also the evaluation of the marketing mix of the store based on a survey. In the conclusion, there are some recommendations for possible improvements of the marketing mix.
    Suchánková, Hana. Hetto, Petr. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra managementu
    reklama a propagace. zdravá výživa. marketingový mix. produkt. cena. distribuce. marketing mix. product. price. promotion. place. healthy food. bakalářské práce
    659.1. 613.2. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.