Počet záznamů: 1  

Uplatnění absolventů vysokých škol technického zaměření ve strojírenských podnicích

  1. DA 6976
    Kadlec, Tomáš, 1990-
    Uplatnění absolventů vysokých škol technického zaměření ve strojírenských podnicích / Tomáš Kadlec. -- 2016. -- 93 listů : grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Danuše Mádlová. -- Abstrakt: Cílem této práce je za pomocí vybraných metod, nástrojů statistiky a marketingu zanalyzovat stav možností uplatnění absolventů technického zaměření ve strojírenských podnicích na území České republiky. Práce sleduje, jaké možnosti uplatnění mohou mít absolventi vysokých technických škol v letech 2016?2020. Pomocí marketingového výzkumu budou specifikovány respondenty požadované počty absolventů, typ studia, a především obory studia v následujících pěti letech. Dále budou tyto výsledky porovnány s marketingovým výzkumem mezi absolventy, kteří již ukončili studium a řešili otázku svého uplatnění na trhu práce. Výsledky této práce mohou sloužit vysokým školám jako ukazatel poptávky trhu, aby mohly svou nabídku výukových oborů upravit tak, aby se budoucím absolventům zvýšila šance na jejich uplatnění. Dále může tato práce sloužit vysokým školám jako marketingový nástroj pro získávání nových studentů.. -- Abstrakt: The aim of this work is using selected methods, statistics and marketing tools to analyze the condition of opportunities for graduates of technical specialization in engineering companies in the Czech Republic. The work follows what options exercise may be graduates of technical schools in the years 20162020. Using marketing research will be specified by respondents required numbers of graduates, type of study and especially the fields of study in the next five years. Furthermore, these results will be compared with market research among graduates who have completed their studies and solve the question of their labour market. The results of this study may serve colleges, as an indicator of market demand to be able to offer its educational fields adapted to the future graduates has increased the chances of their application and this work may serve universities as a marketing tool for attracting new students.
    Mádlová, Danuše, 1947-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra managementu a ekonomiky podniku
    profesní uplatnění. strojírenské podniky. absolvent FVTM UJEP. marketingový výzkum. graduate FVTM UJEP. marketing research. diplomové práce
    331.53. 621:334.716. (043)378.2

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.