Počet záznamů: 1  

Artefiletika - prožitek, zážitek, hra u dětí s specifickými poruchami chování

  1. DA 6423
    Kuchařová, Vendula, 1991-
    Artefiletika - prožitek, zážitek, hra u dětí s specifickými poruchami chování / Vendula Kuchařová. -- 2016. -- 87 listů : barevné ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Jana Melicharová. -- Abstrakt: Název bakalářské práce Artefiletika prožitek, zážitek, hra u dětí se specifickými poruchami chování se zabývá specifickým přístupem k výtvarným aktivitám spojujícím expresi a reflektivní dialog. Cílem je metodologické využití artefiletických zásad v primární výtvarné edukaci s přihlédnutím k potřebám žáků se specifickými poruchami chování. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů, cílů a fází artefiletiky a porovnává artefiletiku s arteterapií. Dále popisuje výtvarné techniky, které jsou obsahem praktické části. Vysvětluje specifické poruchy chování a specifické poruchy učení. Popisuje vývoj dětského výtvarného projevu. Praktická část se zaměřuje na výtvarné činnosti volnočasových aktivit právě s uplatněním artefiletického pojetí především pomocí prožitku, zážitku, hry a reflektivního dialogu. Setkání s dětmi jsou rozdělena do didaktických příprav.. -- Abstrakt: The title of the bachelor thesis, Artphiletics experience, game for children with specific behavioral disorder, deals with specific approach to artistic activities which connect expressive and reflective dialogue. The aim is to use artphiletic principles in the primary art education with regard to needs of pupils with specific behavioral disorder. The thesis consists of two main parts. The theoretical part defines basic concept, aims, artfiletic phases and compares Artfiletics with Art therapy. It also describes the art techniques that are included in practical part. It explains the specific behavioral and learning disorders. It describes the development of children's creative expression. The practical part focuses on leisure art activities applying the concept of artfilectic approach, mainly using experience, game and reflective dialogue. Meeting with the children are divided into didactic preparation.
    Melicharová, Jana. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    speciální pedagogika. poruchy chování. arteterapie. artefiletika. výrazová hra. reflektivní dialog. prožitek. zážitek. artphiletics. art therapy. expressive game. reflective dialogue. specific behavioral disorder. experience. bakalářské práce
    376. 616.89-008.447. 364.622-785.4:7.02. 615.851:7.02. 37.032:72/79. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.